Ga naar inhoud


[Satelliet] RTL4HD en cartoon network bij CD


Gast woutervg

Aanbevolen berichten


  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast calculator

Beste Littlesat,

 

Ik garandeer je dat de Nederlandse HD kanalen blijvend in het basispakket blijven bij Caiway.

Ik verwacht er zelfs nog HD zenders bij in het basispakket bij Caiway. ARD HD en ZDF HD bijvoorbeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zeg nooit "nooit".

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Ik garandeer je dat de Nederlandse HD kanalen blijvend in het basispakket blijven bij Caiway.

Aangezien jij niet de directeur van Caiway bent kan je dat niet garanderen. En zelfs die directeur van Caiway zou dat niet kunnen garanderen omdat hij ook niet voor altijd en eeuwig op die positie zal zitten en hij ook nooit kan weten met welke eisen voor doorgifte die Nederlandse HD kanalen eventueel nog in de toekomst gaan komen.

Je gebruikt dus (weer) bewoordingen die je niet kan waarmaken, maar aangezien je zo overtuigd bent kunnen we natuurlijk een bedrag afspreken dat jij gaat overmaken aan iedereen die deze discussie leest als in de toekomst toch mocht blijken dat je het verkeerd hebt. Wat denk je van een schadevergoeding van 1000 euro waarmee wij dan de eventuele abonnementskosten tot in lengte van dagen kunnen bekostigen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb echt het idee dat calculator hier is om "zijn" caiway te promoten.

 

Ben bang dat hij er zelfs ook nog voor betaald wordt.

 

Kun je daar geen waarschuwing voor krijgen?

Irritant steeds over hetzelfde onderwerp zeuren.

 

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

De tijd zal het leren.

Het meest bepalend voor het medialandschap is toch wat Ziggo gaat doen met de Nederlandse HD zenders.

Ik en velen met mij wachten daar met spanning op.

 

Als Ziggo kiest voor doorgifte in het basispakket, wat ik vanuit concurrentieoogpunt heel verstandig vind, dan krijgen andere aanbieders het heel moeilijk, zoals ADSL-IPTV en glasvezelaanbieders.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator

Ik verwacht er zelfs nog HD zenders bij in het basispakket bij Caiway. ARD HD en ZDF HD bijvoorbeeld.



Voor die twee zenders moet je dan wel een abonnement hebben bij Caiway terwijl ze op satelliet gratis te bekijken zijn,wat zeg je daar nu op? sick
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator
Origineel bericht van: patje7of9
Origineel bericht van: calculator

Ik verwacht er zelfs nog HD zenders bij in het basispakket bij Caiway. ARD HD en ZDF HD bijvoorbeeld.



Voor die twee zenders moet je dan wel een abonnement hebben bij Caiway terwijl ze op satelliet gratis te bekijken zijn,wat zeg je daar nu op? sick


Wat ik daarop zeg? Dat het helemaal waar is wat je zegt over ARD HD en ZDF HD op de satelliet en op de kabel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Bovendien vind ik omdat we al betalen voor de SD versies van Discovery en NGH dat de HD versies daarvan zonder meerkosten aangeboden moeten worden aan de kijker die al betaalt voor hun SD kanalen.
Nu betaal je dus twee keer, voor de SD versie en de HD versie. Idemdito voor de RTL en SBS HD kanalen.

Te zot voor woorden.

Graag ander onderwerp!! sick

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...