Ga naar inhoud


[Satelliet] Spoedreparatie


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Volgens Henk, van de klantenservice van Canaldigitaal wordt er hedenochtend een spoed reparatie uitgevoerd na 10:00 op de transponders 105 (10:15), 109 (10:45) en 119 (10:25) van de ASTRA 19,2 positie.

 

Op maandag 11 januari zal signaal van A1105 +A1109 + A1119 voor 5 minuten worden onderbroken.

 

Op dinsdag 12 januari zal signaal van A1105 +A1109 + A1119 nogmaals voor 5 minuten worden onderbroken.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:
Nagra zou vanaf vandaag wat zaken veranderen aan de Nagra EPG. Zou daar wel mee te maken hebben.

 

Moeten ze daar de hele transponder voor uit de lucht trekken?

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whoeha reparatie aan transponder hahahahaha lange ladder zijn ze dan nodig.

Ik zie het al voor me iedereen die zelf maar wat aan de satelliet zit te prutsen.

 

Wat wel kan dat ze de software van Canal Digitaal zelf hebben vervangen voor andere.

Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: blake7
Wat wel kan dat ze de software van Canal Digitaal zelf hebben vervangen voor andere.

Pardon?! Sinds wanneer draait er op transponders van satellieten software?

Ze bedoelen waarschijnlijk gewoon hun eigen uplinks, klaar.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat denk ik niet. de sterkte van een beam is toch ook te regelen? het signal wordt transparent doorgegeven, maar de technik in de satelliet heeft wel zeker software nodig. Waarschijnlijk de software van enige boards geupdated en een restart gedaan. (en dan duimen dat ie weer terug komt :))

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mrbeam
Er moest een spoedreparatie worden uitgevoerd aan de uplink (HOL HLV3).


Kun je ons ook vertellen wat ze psies gedaan hebben? gezien de term spoed wellicht interresant.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...