Ga naar inhoud


Nieuwe software versie voor de Rebox RE8000 en 9000


duitsland

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: stefan.wolfrum
dat kun jij gezeur vinden maar ik wil echt graag weten of die ontvanger zijn (weinige) geld waard is.
ik ben altijd in voor nieuwe informatie, jullie niet soms?
wie weet een goede deal voor de volgende keer?
of ben je bang voor cognitieve dissonantie?


Als je ziet hoeveel commentaar je gehad hebt op victoire, neem ik dit bericht niet serieus. En dure woorden als "cognitieve dissonantie" voegen echt helemaal niets toe aan je post.

VU+ Duo

Dreambox 500

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 223
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

nou moet je gaan oppassen, MyZ, om geen onzin te vertellen.

 

persoonlijke aanvallen horen hier niet thuis.

 

alvorens te reageren ben ik de hele post doorgelopen en heb geen commentaar van mij op victoire gevonden, zeker geen aanzienlijke hoeveelheid, en zeer zeker geen ongepaste zoals deze.

 

maar ga je gang en zeur lekker door, ik neem mijn vraag wel serieus en hoop op een antwoord.

 

en mocht je nadere informatie nodig hebben over moeilijke woorden vind je die vast wel in 'google'.

VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: stefan.wolfrum
nou moet je gaan oppassen, MyZ, om geen onzin te vertellen.

persoonlijke aanvallen horen hier niet thuis.

alvorens te reageren ben ik de hele post doorgelopen en heb geen commentaar van mij op victoire gevonden, zeker geen aanzienlijke hoeveelheid, en zeer zeker geen ongepaste zoals deze.

maar ga je gang en zeur lekker door, ik neem mijn vraag wel serieus en hoop op een antwoord.

en mocht je nadere informatie nodig hebben over moeilijke woorden vind je die vast wel in 'google'.


Waaruit maak je op dat ik je persoonlijk aanval?

Pfff, laat maar zitten... Dit gaat een eindeloze discussie om niets worden...

PS: "in" Google valt weinig te vinden wink

VU+ Duo

Dreambox 500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen,

 

Heb nu sinds een week de rebox 8000.

Ik sta echt te kijken van het apparaat, aansluiten,

CD-kaart erin...en alles werkt gewoon in een keer zonder

instelling te plegen!

Moet nog wel 1 lnb uitrichten, maar nu geen zin in.

Vraagje is eigenlijk, moet ik nu wel updaten? Ik bedoel, dit doosje werkt naar mijn idee goed voor wat ik er nu mee doe.

(nog) geen opnames, gewoon kijken.

Heb ook eerlijk gezegd nog niet in de change-log gekeken wat er nu veranderd is met de nieuwste update.

 

doosje werkt goed, wel of niet updaten?

 

MVG French

Rebox 8000hd,

maximum E85 Dish,

3X alp, 13E-28,2E-23,5E

1Xtwin alp, 19,2E

venton diwo-418e 4/1,

LG-50ps8000 plasma,

LG-HB954PB HT-set!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@French,

 

Als het goed is heeft je leverancier reeds de nieuwste FW geplaatst.

Als de ontvanger doet wat hij voor jou doen moet, zou ik hem (indien hij achterloopt) niet updaten. mocht je tóch rare dingen tegenkomen, dan uiteraard wel.

 

Ik heb de Rebox nu zo'n twee maanden. Op wat eigenaardigheden en en niet goede coax kabel na heb ik er veel plezier van.

-- Samen komen we er wel. --
2 x Rebox RE-9000HD (L1.54) beide met FW versie 1.11.62
Clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Caesarion
@French,

Als het goed is heeft je leverancier reeds de nieuwste FW geplaatst.
Als de ontvanger doet wat hij voor jou doen moet, zou ik hem (indien hij achterloopt) niet updaten. mocht je tóch rare dingen tegenkomen, dan uiteraard wel.

Ik heb de Rebox nu zo'n twee maanden. Op wat eigenaardigheden en en niet goede coax kabel na heb ik er veel plezier van.


Ik vind de Rebox RE-9000 in principe ook een mooi apparaat, maar heb gemiddeld iedere week wel een vastloper.
Ook het timermanagement via EPG werkt nog niet goed, voorlopig doe ik dit maar handmatig.

Mogen we ons nog verheugen op een oplossing van deze bugs?

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk, de leverancier heeft aangegeven om de maand met een een software update te komen.

Daar ga ik dan van uit, en dit is nog altijd een stuk beter dan andere merken waar echt heel erg lang op een update moet worden gewacht.

Zelfs bij de allergrootste merken, ik ben weer benieuwd en wacht geduldig af.

 

 

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Donkeyman
....maar heb gemiddeld iedere week wel een vastloper.
Ook het timermanagement via EPG werkt nog niet goed, voorlopig doe ik dit maar handmatig.

Begin vorige week had ik ook voor het eerst 2 vastlopers en had eveneens problemen met het opnemen via de EPG.
Nadat ik op advies van Rebox de mogelijkheid om de MHW-EPG automatisch binnen te halen had uitgezet heb ik geen vastloper meer gehad en kon ik zonder problemen weer via de nieuwe 7-daagse EIT-EPG programma`s opnemen.
Het probleem zat hem in de wijziging van de verschillende zenderdata zoals o.a. de PID's, aldus Rebox.
Gebruik jij de MHW-EPG nog?
Zo ja, dan zou ik deze ook even uitzetten.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Origineel bericht van: Donkeyman
....maar heb gemiddeld iedere week wel een vastloper.
Ook het timermanagement via EPG werkt nog niet goed, voorlopig doe ik dit maar handmatig.

Begin vorige week had ik ook voor het eerst 2 vastlopers en had eveneens problemen met het opnemen via de EPG.
Nadat ik op advies van Rebox de mogelijkheid om de MHW-EPG automatisch binnen te halen had uitgezet heb ik geen vastloper meer gehad en kon ik zonder problemen weer via de nieuwe 7-daagse EIT-EPG programma`s opnemen.
Het probleem zat hem in de wijziging van de verschillende zenderdata zoals o.a. de PID's, aldus Rebox.
Gebruik jij de MHW-EPG nog?
Zo ja, dan zou ik deze ook even uitzetten.


Dank je voor de tip. Ik zal MHW-EPG eens uitzetten, ik laat mijn ervaringen nog horen.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

[quote=David1980

Ik ook Caesarion!

Is het goed gekomen, met je tuner probleem, begreep ik Caesarion?

Max

 

Bijna.

Na de laatste FW update ging het al een stuk beter. Het viel alleen op dat het nu nog op één tuner een probleem gaf.

Ik heb toen de coaxkabels van tuner 1 en 2 geruild en had ik het probleem op tuner 2.

Het "probleem" is nu alleen nog: is het de coax kabel of de uitgang van de switch.

Zogauw het weer beter is ga ik dit aanpakken en zullen de tuner problemen tot het verleden behoren. Hoop ik smile

-- Samen komen we er wel. --
2 x Rebox RE-9000HD (L1.54) beide met FW versie 1.11.62
Clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb versie 89 er nu een paar weken opstaan.

Maar ik heb nog steeds een probleem met het skippen van reclame als ik een opname aan het bekijken ben.

Het pijltje gaat dan niet meer verder, maar hij gaat elke keer terug naar een eerder moment in de opname.

Wanneer je hem bijna helemaal naar het einde skipped wil ie nog weleens daar verder gaan.

Maar dan moet ik wel weer eerst helemaal terug skippen om weer verder te kijken waar ik gebleven ben.

 

Ik dacht dat dit opgelost was in V89 wink

Rebox RE-9000HD PVR HDD Samsung 320Gb RE v1.08.75 (per 14-01-2011) BL 1.23 Astra 1,2,3

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SatellietFreaky
Ik heb versie 89 er nu een paar weken opstaan.
Maar ik heb nog steeds een probleem met het skippen van reclame als ik een opname aan het bekijken ben.
Het pijltje gaat dan niet meer verder, maar hij gaat elke keer terug naar een eerder moment in de opname.
Wanneer je hem bijna helemaal naar het einde skipped wil ie nog weleens daar verder gaan.
Maar dan moet ik wel weer eerst helemaal terug skippen om weer verder te kijken waar ik gebleven ben.

Ik dacht dat dit opgelost was in V89 wink

Dat had ik ook weer gisteravond, ik kon niet eens meer verder kijken [voor de zoveelste keer]
Zonder die bug, zou de rebox 9000 een top hd pvr zijn!

REBOX LOS DIE BUG A.U.B. OP!!!!!!!!!!!!!!

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...