Ga naar inhoud


Nieuwe software versie voor de Rebox RE8000 en 9000


duitsland

Aanbevolen berichten

Zie ik het nu goed ? weer een nieuwe software versie voor de Reboxen ! versie 89, veel plezier, doet het bij mij weer lekker.

 

 

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 223
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: duitsland
Zie ik het nu goed ? weer een nieuwe software versie voor de Reboxen ! versie 89, veel plezier, doet het bij mij weer lekker.


Ja, ga ik er morgen ook inzetten, gelijk even opgehaald. Wie weet wordt het allemaal beter maar ja daar ga ik wel van uit en bekijk dan wel of het zo zal zijn. Dan word ik weer super blij van mijn aankoop.

Groet,

catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: duitsland
Zie ik het nu goed ? weer een nieuwe software versie voor de Reboxen ! versie 89, veel plezier, doet het bij mij weer lekker.



Waar staat die op de Rebox site dan? Ik zie helemaal geen firmware, alleen de gebruiksaanwijzing en brochure.

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: H. Maat
Origineel bericht van: duitsland
Zie ik het nu goed ? weer een nieuwe software versie voor de Reboxen ! versie 89, veel plezier, doet het bij mij weer lekker.



Waar staat die op de Rebox site dan? Ik zie helemaal geen firmware, alleen de gebruiksaanwijzing en brochure.



Je moet hier kijken, je komt er niet in via de home-pagina,
dit moet je volledig in tikken dan vind je het wel.

http://www.rebox.tv/p/software

veel succes,

Bewerkt door Gerdy (05/02/10 14:32)
Bewerk reden: link naar rebox werd hersteld. Let er aub op om NOOIT een gecensureerde url te OMZEILEN want dan bots je met onze huisregels! Plaats je een link en deze wordt door de boardsoftware gewijzigd door ---geen reclame--- en je vindt dat onterecht, stuur dan een PM naar een moderator met de vraag waarom hij niet wordt toegestaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gloeiende, gloeiende... Heb V89 geladen, nu wil de Rebox Canal Digitaal zenders niet meer decoderen.

Heb alles geprobeerd, fabrieksreset, stroomloos maken, opnieuw software laden. Niets helpt, sommige CDzenders worden weergegeven als ongecodeerd in de zenderlijst en sommige wel.

Gelukkig had ik V86 nog op een stickje staan en kunnen we weer tv kijken.

Inmiddels is het erg laat geworden en baal ik nogal.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfde ervaring - heb al een mail naar Rebox gestuurd. Zie ook het draadje over de firmware V89.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, ik had vanmorgen beter eerst hier even kunnen kijken voor ik al dat werk voor niets had gedaan. De voorgaande versie van de software er ook maar weer op gezet en heb weer beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Donkeyman
Heb V89 geladen, nu wil de Rebox Canal Digitaal zenders niet meer decoderen.


Ik heb geen last van dit probleem, ik ontvang alle zenders.
Ook met opnames geen problemen.
Realiseer je wel dat een erg korte test niet wordt gedecodeerd. Moet minstens een minuut zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is inmiddels een juiste versie van deze software aanwezig. Mensen die gisteren of vanmorgen hebben gedownload hebben het probleem en moeten opnieuw downloaden.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ton2207
Er is inmiddels een juiste versie van deze software aanwezig. Mensen die gisteren of vanmorgen hebben gedownload hebben het probleem en moeten opnieuw downloaden.


Dan zal ik die laatste wel hebben gedownload om 11:36 u.
De firmware die er nu staat heeft hetzelfde aantal bytes.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Origineel bericht van: stefan.wolfrum
hé victoire,
hoe bevalt die design decoder die je bij die winkel in duitsland ging halen (ff om de reclame heen kletsen)?


...........Wat ontzettend kinderachtig om na 2,5 week hier nog over te gaan lopen zeuren.

VU+ Duo

Dreambox 500

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil best heel gezellig kletsen over dure sat-ontvangers, maar voor mij hoeft dat niet persé een rebox 9000 hd te wezen.

die heb ik en die bevalt met aantekeningen goed, maar ik heb ook een sab hd en een gewone goedkope head en die zijn ook uitstekende ontvangers, dus als er een zeer concurrerend aanbod op de markt is wil ik graag op de hoogte zijn.

VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...