Ga naar inhoud


Nieuwe software versie voor de Rebox RE8000 en 9000


duitsland

Aanbevolen berichten


  • Reacties 223
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: victoire
Origineel bericht van: SatellietFreaky
Waar kan ik dat vinden ???
Ik heb de Logitech Harmony 1000, dat is dat vierkante apparaat met zo'n touchscreen ?
Kort drukken is op het touchscreen namelijk vrij lastig.
Je zit er best vaak naast of je drukt net ff te lang.


Logitech Harmony Software:

apparaten/rebox/instellingen/de vertragingen aanpassen (snelheidsinstellingen)


smile Bedankt voor de tip, hij zapt al een stuk vriendelijker

Rebox RE-9000HD PVR HDD Samsung 320Gb RE v1.08.75 (per 14-01-2011) BL 1.23 Astra 1,2,3

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: illbeback2
Ben geschrokken van de reacties op dit draadje. Ik ben een inkooplijstje aan het samenstellen voor twin HD systeem, maar ik begrijp dat het wellicht beter is om de REBOX 9000 af te voeren van deze lijst en genoegen te nemen met de Rebox 8000, of op zoek gaan naar een andere producent.


Ik heb de Rebox 9000 nog niet zo lang, maar voor dagelijks, normaal gebruik (normaal is tv kijken en opnemen) werkt hij tot nu toe best stabiel. Ik zal wellicht nog wel her en der een opname missen als dat in de toekomst eens fout gaat.

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: illbeback2
Ben geschrokken van de reacties op dit draadje.

Daar kan ik inkomen maar heb je ook gelezen dat er een aantal best tevreden zijn?
Dus het lijkt me zinvol om de verschillende reacties eerst even goed op de korrel te nemen.
Op het moment dat je het apparaat gebruikt waarvoor het primair is bedoeld dan kom je er een heel eind mee.
Ik val nu misschien in herhaling maar t.o.v. mijn vorige Topfield HD Twin Tuner TF7700 is de RE-9000 een totale verbetering en ik ben tevreden met de prestaties.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: illbeback2
Ben geschrokken van de reacties op dit draadje. Ik ben een inkooplijstje aan het samenstellen voor twin HD systeem, maar ik begrijp dat het wellicht beter is om de REBOX 9000 af te voeren van deze lijst en genoegen te nemen met de Rebox 8000, of op zoek gaan naar een andere producent.


Erg verstandig om de kat uit de boom te kijken, de Rebox 9000 is nog lang niet af en heeft teveel serieuze storingen om dit te bagatelliseren.
Rebox insinueert bovendien op haar website dat het apparaat geschikt is voor 1080P terwijl dit niet het geval is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens nog een beetje geduld en dan draait er ook Enigma2 op de Rebox 9000.

Ten minste als ik het goed voor heb.

Deze box heeft toch nog andere namen, niet?

Deze zouden allemaal bouw gelijk zijn.

 

* Fortis 9000 HD

* Fortis FS-9200 HD

* Arcon 2010

* Octagon 1018

* Astro ASR 1200 Twin HD

* Tiviar F1

* Atevio AV7000 HDPVR

* Icecrypt S4000 HDPVR

* HD-Box FS9200 HDPVR

* Rebox RE9000 HD

* UltraPlus F-9000HD

* Opticum XD-S850

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De RE-9000HD is nu in de paar dagen dat ik m gebruik een stuk beter dan ik gewend was met mn andere ontvanger.

Ben nog steeds tevreden over de stabiliteit.

 

Nog wel misschien een dingetje wat ik mis:

 

Wanneer je via EPG op een programma staat en je drukt op REC om een programma op te nemen, kun de tijd aanpassen en dan op JA klikken om te bevestigen.

Wat best vaak gebeurd is dat die laatste bevestiging, door de snelheid van de OK knop 2 keer wordt uitgevoerd.

Met als gevolg dat de opname ipv opgeslagen weer uitgezet wordt.

 

Het zou handig zijn om voor het verwijderen van een al eerder opgeslagen opname altijd een bevestigscherm te geven met Ja/Nee. (met Nee als default)

Zo wordt voorkomen dat je m per ongeluk verwijderd. wink

Rebox RE-9000HD PVR HDD Samsung 320Gb RE v1.08.75 (per 14-01-2011) BL 1.23 Astra 1,2,3

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand een idee wanneer de mozaiek functie gaat werken? (Blauwe knop) Dat lijkt me een zeer handige feature.... In het boekje staat dat dat in de toekomst toegevoegd gaat worden. Maar ja, 10 jaar verder is ook in de toekomst...

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...