Ga naar inhoud


Nieuwe software versie voor de Rebox RE8000 en 9000


duitsland

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: amrabed
Origineel bericht van: MyZ
Origineel bericht van: Jürgen
Origineel bericht van: MyZ
Doordat ik geen DivX afspeel (daarvoor heb ik een MediaPlayer) ondervindt ik waarschijnlijk niet die problemen die jij ondervindt.


Wat is de toegevoegde waarde hiervan?

Citaat:
Ik veronderstel dat jij met je vraag 'hiervan' mijn bovenstaande opmerking bedoeld.
Als dat zo is dan is dat vrij simpel, te toegevoegde waarde is het feit dat als ik geen DivX afspeel ik waarschijnlijk ook geen problemen ondervindt.
Moet je ook eens doen, wellicht heb je dan ook minder problemen en dan maar afwachten of het probleem met het afspelen van DivX ooit wordt opgelost.
Maar nogmaals, ik geef je weinig kans omdat DivX nu eenmaal niet gestandaardiseerd is.


Als ik je quote kan je best wel eens gelijk hebben..... confused
Het gaat mij erom dat ik met een probleem zit en jij met een opmerking komt waar niemand wat mee kan. Dat jij geen gebruik maakt van DivX en daardoor geen problemen hebt lijkt me vrij logisch? Als je geen TV kijkt op deze box zul je ook geen tuner problem hebben??? Sterker nog, als je de box in de verpakking laat heb je helemaal geen problemen......... Dus ophouden met die non-informatie en kom met wat nuttigs.

Terug naar de kern van het probleem; DivX werkt niet naar behoren op deze box, terwijl er wel mee geadverteerd wordt.. Twee opties: fix het of verwijder de optie en laat de afdeling marketing de specs in de media aanpassen.





en ik ben het met je eens, bij mij was DiVX een van de doorslag gevende factoor om deze BOX te kopen, en als de oplossing het er uitgooien is, vind ik dat ik het recht heb om deze BOX terug te geven en mijn geld terug te halen, want dan voldoet het niet aan de voorwaarden die zij beloofden.



100% mee eens.

VU+ Duo

Dreambox 500

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 223
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: MyZ
Origineel bericht van: Jürgen
Doordat ik geen DivX afspeel (daarvoor heb ik een MediaPlayer) ondervindt ik waarschijnlijk niet die problemen die jij ondervindt.


Wat is de toegevoegde waarde hiervan?


De toegevoegde waarde hiervan is net zoiets als de opmerking: "Als je je Rebox uit laat staan heb je geen last van vastlopers."

Je vraag is erg begrijpelijk MyZ. LOL!

Dat "ondervindt ik" en "je bedoeld" fout zijn gespeld heeft meer toegevoegde waarde!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien ik een film wil opnemen, via EPG, kan ik niet naar een willekeurige andere zender zapen om daar iets te zien. De opname functie werkt dus nog niet goed met deze nieuwe software, ik kan wel naar zenders kijken die op dezelfde transponder zitten maar ja opname gestopt en op die wijze kon ik wel naar de zender die ik wilde bekijken. Weer balen van deze goede rebox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Daemyon
Dank je wel, ik heb hem inmiddels gehaald, met een 640GB WD Green HDD erin. Is er voor mijn ogen door de verkoper in gezet en ik heb alles werkend gezien, nieuwe FW zit er al in. Ik ga hem straks of morgen installeren en ga er hopelijk goed van genieten! :-)

Origineel bericht van: Caesarion
Origineel bericht van: Daemyon
Ik ga de Rebox 9000 dit weekend ook halen. Ik heb de beslissing gemaakt. De winkel waar ik hem wil halen doet er standaard een WD Green HDD in, dat was voor mij het laatste zetje. Ik hoop dat ik zeer veel plezier van de Rebox 9000 ga beleven, net zoals mijn oude TF5000 me dat altijd heeft gegeven! :-)

Heel veel plezier met de aankoop. Ik heb inmiddels ook heel veel plezier van mijn ontvanger.
In het begin een tuner probleem gehad, maar sinds de laatste update een voor mij zeer stabiele ontvanger.
Ik heb trouwens een 1TB HD erin laten zetten door de leverancier.


Caesarion, je moet niet de illusie hebben dat de Rebox RE-9000 net zo probleemloos gaat werken als je oude Topfield.
Mijn Topfield Masterpiece heeft nog nooit een steek laten vallen en deze mooie veelbelovende Rebox heeft al meer vastlopers gehad dan me lief is.
Ik ben echter optimistisch van aard en geloof nog steeds in een goede afloop van dit Rebox avontuur. Welkom dus in het wonderlijke Rebox-land.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: catw
Indien ik een film wil opnemen, via EPG, kan ik niet naar een willekeurige andere zender zapen om daar iets te zien. De opname functie werkt dus nog niet goed met deze nieuwe software, ik kan wel naar zenders kijken die op dezelfde transponder zitten maar ja opname gestopt en op die wijze kon ik wel naar de zender die ik wilde bekijken. Weer balen van deze goede rebox.


Bij mij gaat dat zonder probleem, sinds de nieuwe update heb ik minder vastlopers. Heeft het misschien met de juiste antenne-instelling te maken? Onder "Positioner Instellingen" had ik eens verkeerde instelling staan onder de link "Positioner" en dat veroorzaakte bij mij problemen. Met TV kijken merkte je dat niet zo direct aan het beeld, echter wel met vastlopen was mijn indruk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: victoire


Bij mij gaat dat zonder probleem, sinds de nieuwe update heb ik minder vastlopers. Heeft het misschien met de juiste antenne-instelling te maken? Onder "Positioner Instellingen" had ik eens verkeerde instelling staan onder de link "Positioner" en dat veroorzaakte bij mij problemen. Met TV kijken merkte je dat niet zo direct aan het beeld, echter wel met vastlopen was mijn indruk.



Te vroeg gejuicht, net wilde ik via EPG twee programma's opnemen en dat rot ding liep vast! (blijven lachen)
Met de afstandsbediening kon ik resetten met als gevolg dat je opnieuw de EPG-gegevens kunt downloaden. Blijft dit gedoe aan de gang Rebox?!




Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel hard aan het denken die van mij maar weg te doen, mijn clarke-tech 5000c HD staat er nu nog, en als het weer beter (buiten dus) word, zo snel mogenlijk een uncomitted disec achter de switsches te zetten om beide schotels te benaderen dan ben ik van de ellende af. Pech voor REBOX. Moeten ze maar niet alles in hun verkoop folder zetten wat ze niet waarmaken, ik ging af op de verkoop folder, super ding denk je dan mar nu denk ik er heel anders over na deze paar maanden dat ik dit pokkeding in huis heb. Sorry maar ik heb er een hard hoofd in dat het ooit goed zal komen met de software en breng hem terug voordat ze uitstelling van betaling gaan aanvragen (binnenkort zijn ze daar wel aan toe, denk ik met al deze fouten in dat ding). Verder nog even een divx geproberd af te spelen maar ook dat werkte niet dus mag er ook wel uit altans voor mij dan, maar ja ze zeiden dat het werkt en dan denk je "oke dat is ook leuk dus koop ik dat ding".

 

Voor iedereen ik bouw, nee laat het doen, in de arion fabriek een receifer met twee tuners en beloof van alles maar ik kan het niet nakomen (maar dat vertel ik niemand) en maak een mooie folder zodat alle satfreaks er intrappen, ik mijn geld binnen en iedereen een hahaha receiver van mij. Ja of die werkt of niet dan zeg ik gewoon dat het aan de gebruiker ligt, zijn instellingen zijn niet goed (zet ik ook in mijn "z.g. voorwaarden). Maar ja zei ik al eerder ik BAAL van dat ding (erg he).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie kan ik het aandoen meer dan 50 euro te gaan vragen voor een apparaat wat niet voldoet aan het geen waar hij voor wordt aangeprezen? Mag ik er meer voor vragen of moet ik omlaag met de prijs, lees ik de folder dan zeg ik super ding maar bij ingebruikneming en ergernissen is het voor mij weinig meer waard. sorry maar zoals ik nu inzie is het een super MISKOOP.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: catw
Wie kan ik het aandoen meer dan 50 euro te gaan vragen voor een apparaat wat niet voldoet aan het geen waar hij voor wordt aangeprezen? Mag ik er meer voor vragen of moet ik omlaag met de prijs, lees ik de folder dan zeg ik super ding maar bij ingebruikneming en ergernissen is het voor mij weinig meer waard. sorry maar zoals ik nu inzie is het een super MISKOOP.


Ik bied 10 euro.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb verder (naast de rebox) een MAXPLUs, werkt zoals in de folder is aangegeven, een edision 2600 ci die ook werkt zoals in de folder is aangegeven en in de computer een twinhan mantis 1034 die ook werkt zoals is aangegeven in de verkoopfolder. Buiten staan een Triax 110 cm- en een Archsat 90 cm schotel staan maar ja het ligt aan mij, alles werkt goed alleen de rebox niet en dat ligt volgens de importeur dus aan mij of aan mijn instellingen. Ja ik dacht de triax op tuner een en de archsat op tuner twee wel een leuke optie zou zijn indien ik de rebox zou aanschaffen, nou ja zoals je het (voor mijn kleine beetje verstand) zou kunnen indenken een mooie vooruitgang (niet dus). Verder in de schuur nog een reserve ovale 90 cm schotel en op zolder een 60 cm camping schotel in koffer liggen, welke famillie en vrienden altijd graag lenen met een vrijgemaakt cd kaartje waarmee ze, op de camping, naar het nieuws (op de laptop) kunnen kijken. Dus Rebox engineers kunnen komen en laat ik zien dat alles goed werkt behalve de rebox. Sorry mijn buurjongen gaf 12 euro dus die gunde ik het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar zijn sommige toch mee bezig. Zou fijn zijn als degene die zijn frustraties kwijt moeten dit bij voorkeur niet op dit forum plaatsen. Inhoudelijke informatie en discussie is gewenst, geen kinderachtige gejammer. En, nee ik reageer niet op degene die hier weer zonodig zijn mening over moet geven.

Graag berichten plaatsen waar je wat aan hebt! Dank.

Rebox 8000, BlackArmor WS 110 extern 1 TB, eSata, Sony KDL 32W5500, Windows 7 Professional 64 bit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: catw
Sorry mijn buurjongen gaf 12 euro dus die gunde ik het.


Arme buurjongen!
De oud ijzer prijs is gevallen van 24 ct per kilo naar 10 - 12,5 ct per kilo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Wolkje
Waar zijn sommige toch mee bezig. Zou fijn zijn als degene die zijn frustraties kwijt moeten dit bij voorkeur niet op dit forum plaatsen. Inhoudelijke informatie en discussie is gewenst, geen kinderachtige gejammer. En, nee ik reageer niet op degene die hier weer zonodig zijn mening over moet geven.
Graag berichten plaatsen waar je wat aan hebt! Dank.


Jou bericht is nou ook niet nuttig, en bij de mensen met de problemen (waaronder ik)is het zelfs ongewenst, Dus kom eerst zelf met nuttige informatie voordat je over de ander oordeelt.

DE informatie die de anderen geven (met al hun emoties, die ik overigens heeeeel goed begrijp)vin ik zeer nuttig, want dit bevestigt dat de fouten niet bij mij liggen, maar bij REBOX zelf.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef Wolf helemaal gelijk.

Leg deze problemen / klachten / ongenoegens dan toch ook bij Rebox neer, stuur elke dag één of meerdere mailberichten naar hen plaats deze niet in deze thread of verkoop het apparaat dan ben je de sores kwijt.

Dit helpt denk ik meer dan bijna dagelijks de frustraties in deze thread te plaatsen.

Als iets geen toegevoegde waarde heeft dan is dit het wel.

Open desnoods een nieuwe thread met als onderwerp 'Plaats hier je frustraties' want dan hoef ik dit niet elke dag te lezen.

Deze thread heeft immers als onderwerp 'Nieuwe software...' en de laatste bijdragen voegen hier absoluut niets aan toe want dan kan deze thread beter gesloten worden.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...