Ga naar inhoud


Verklaring omtrent gedrag


RVP

Aanbevolen berichten


Ga naar het gemeentehuis en vraag er één aan, dan merk je het vanzelf wel. laugh

Hangt in jouw geval van de verjaringstermijn af, zal iets van 5 of 10 jaar zijn, dus lijkt me geen probleem.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de aanvraag van een VOG wordt er gevraagd naar de reden van de aanvraag. Aangezien de werkgever er om vraagt, wat op zich vreemd is na al die jaren want normaal gesproken wordt dat gedaan voordat je de baan krijgt, moet hij ook een deel invullen. Hij moet aangeven welke bedrijfstak je werkzaam in bent etc.

Indien er geen raakvlak is tussen een vegrijp in het verleden en de bedrijfstak zal er gewoon een verklaring van geen bezwaar worden afgegeven. Maar bijvoorbeeld een persoon met een verleden als pedofiel zal nooit een verklaring van geen bezwaar krijgen voor de baan als congierge op een basisschool, maar deze persoon zal wel een verklaring van geen bezwaar krijgen voor een baan in een fabriekshal...

Dus om je vraag te beantwoorden; Zeer hoogstwaarschijnlijk heeft jouw verleden als FM piraat geen (negatief) raakvlak met je huidige baan. Dus er zal hoogstwaarschijnlijk een verklaring van geen bezwaar worden afgegeven. Indien deze niet wordt afgegeven zal er niet worden vermeld waarom. Daarvoor moet je dan weer contact opnemen met het ministerie van justitie...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beoordeling op relevant strafbaar gedrag

 

Origineel bericht van: Justitie
U krijgt de VOG als uit het onderzoek blijkt dat u geen strafbare feiten op uw naam hebt staan. Hebt u wel strafbare feiten gepleegd, dan wordt beoordeeld of uw strafbare gedrag relevant is ten opzichte van het doel waarvoor de VOG is aangevraagd.

Dronken rijden is voor een onderwijzer niet relevant, maar voor een taxichauffeur wel.

 

Bron: Ministerie van justitie

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Citaat:
Hangt in jouw geval van de verjaringstermijn af, zal iets van 5 of 10 jaar zijn, dus lijkt me geen probleem.

 

Het blijft 30 jaar in je justitiele documentatie (vroeger strafblad genoemd) staan.

 

Maar het ligt eraan wat je heb uitgevreten en of dit negaief is voor je doel van de aanvraag.

Heb je 10 jaar geleden een bank beroofd dan zal je niet in aanmerking komen als geldloper of beveiliger.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RVP
Ok, mijn FM verleden heeft totaal niets te maken met mijn huidige baan.
Niets aan de hand dus.

Bedankt voor jullie antwoorden.

Ik weet niet wat jou baan is maar ik denk 99,99% trekt zicht niets
aan van radio piraten ,als jou werkgever min.waterstaat
is en afdeling radio banden (het oude radio controle dienst)
is het anders.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pukje
Origineel bericht van: RVP
Ok, mijn FM verleden heeft totaal niets te maken met mijn huidige baan.
Niets aan de hand dus.

Bedankt voor jullie antwoorden.

Ik weet niet wat jou baan is maar ik denk 99,99% trekt zicht niets
aan van radio piraten ,als jou werkgever min.waterstaat
is en afdeling radio banden (het oude radio controle dienst)
is het anders.


Waarom hij heeft wel ervaring
Link naar reactie
Delen op andere sites

werkgevers willen nog wel eens meedoen aan EU-aanbestedingen

 

dan is hij misschien vanuit de voorwaarden gehouden aan het inzichtelijk maken van wie er voor hem werkt

dus ook (hoe belachelijk ook) een bewijs daarover moet kunnen leveren.

 

gewoon opvragen bij gemeente

als je plots schrikt na ontvangst van zo'n bewijs, kun je altijd nog kijken :D wat je ermee doet :D

 

ciao

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet aardig wat op je kerfstok hebben om een aantekening te krijgen op je Verklaring van Goed Gedrag.

 

Er zaten in Brabant bij mij mensen op de schietclub die waren gepakt voor alcomobilisme, knokken, rijden zonder rijbewijs, stropen e.d.

 

Denk dat je een aantekening krijgt als je werkelijk gezeten hebt ipv een transactie van de staat. Of een delict moet plegen waar een proeftijd voor staat met als straf, hotel traliezicht.

 

Ben ook wel eens gepakt voor te hard rijden met auto/brommer of varen zonder vaarbewijs.

 

Zou iig niet met lood in de benen naar het gemeentehuis gaan om een bewijs op te halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
werkgevers willen nog wel eens meedoen aan EU-aanbestedingen


Dat gaat idd op voor mijn werk(gever)
Onze accountants begonnen er ineens over na het doorlichten van ons personeelsbestand.

Maar ik ben niet bang dat ik hem niet krijg hoor.
Iedereen op mijn werk weet dat ik een paar keer gepakt ben voor etherpiraterij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RVP
Die moet ik dus na 11 jaar bij mijn werkgever inleveren.
Nu heb ik in 1992 voor de rechtbank gestaan ivm illegale fm zender enzo. laugh

Krijg ik dat papiertje dan nog, of niet ?


Ja hoor geen enkel probleem, ik kreeg het papiertje zelfs vlak nadat de rechter het vonnis voltrokken had: inleveren van de spulletjes en een boete als bonus. Voor het papiertje telt het namelijk slechts als een licht vergrijp, voor de wet was het toen een misdrijf. Beetje wassen neus, ik zou me er niet druk om maken. Gewoon met een stalen gezicht aanvragen en in ontvangst nemen wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...