Ga naar inhoud


Twijfel tussen Wavefrontier T55 & Visiosat Bigsat HD


kyddil

Aanbevolen berichten

Ik wil graag meerdere satellieten ontvangen. Nu heb ik de Waverfrontier T55 en Visiosat Bigsat HD gevonden. Ik heb o.a. hier op de forum en google beide opgezocht en de Visiosat komt zeer goed uit de tests.. maar is ook bijna 100 euro duurder!

 

Nou vraag ik mij af, is het die 100 euro waard voor wat ik wil gaan ontvangen?

 

De satellieten die ik wil ontvangen zijn: Astra 1,2,3 en Eutelsat W3A.

Is het echt beter voor mij om voor de (duurdere) Visiosat te gaan.. of kan ik gewoon voor de Waverfrontier T55 gaan en zonder gezeik TV kijken! smile

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 96
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Ik zou (ben) voor de wavefrontier T-90 gegaan, en ben voorlopig toekomstzeker met 12 lnb's.

En nja, daarbij is de Eutelsat w3a

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: maja
Voor eutelsat w3a heb je een schotel van 100 cm nodig. Dus dan is de schotel te klein. Misschien dat je met een T90 voldoende signaal krijgt. Misschien dat iemand eutelsat w3a 7 oost ontvangt?


Weet je dit zeker? Want mijn neef gebruikt de T55 voor W3A (Rotterdam)... En het werkt erg goed.

Althans ik heb de schotel gezien en zag er niet uit als een T90 haha..

Maar dan denk ik.. als ik toch zoveel euro voor de T90 ga betalen.. kan ik dan toch beter niet voor de Visiosat gaan? Ik wil ook niet te groot satelliet nemen.. ik kreeg al problemen met mijn buren op mijn Triax 110 cm.. haha
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Aangezien een Wavefrontier vele jaren meegaat,

Aangezien steeds meer programma's verspreidt worden over steeds meer satelliet posities,

Aangezien er in de nabije toekomst nieuwere satellieten in bedrijf genomen worden met steeds meer spotbeams.(lager signaal buiten de spotbeam)

Aangezien je met een T-90 meer ruimte hebt om lnb's naast elkaar te zetten,

Aangezien al deze zaken een rol spelen zou ik voor de T-90 gaan!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nu hoor ik 2 meningen.. T90 of Bigsat HD..

 

Met beide kan ik ze ontvangen.. dus de t55 valt af volgens jullie.. alleen... de BIGSAT is denk ik kleiner/minder lomp dan de T90.. aan de andere kant is die ook duurder... pfff ik weet het nog steeds niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kyddil
Haha nu hoor ik 2 meningen.. T90 of Bigsat HD..

Met beide kan ik ze ontvangen.. dus de t55 valt af volgens jullie.. alleen... de BIGSAT is denk ik kleiner/minder lomp dan de T90.. aan de andere kant is die ook duurder... pfff ik weet het nog steeds niet...


Altijd voor de T90 gaan, ik zou enkel pas voor de T55 kiezen als je niet de plaats/gedoe met de buuren hebt.

De T90 geeft je veel meer keuze vrijheid , slecht weer reserve en zekerheid voor de toekomst.

BIGSAT zou ik persoonlijk nog niet eens overwegen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: -=_NeO AtOmiC_=-
Origineel bericht van: kyddil
Haha nu hoor ik 2 meningen.. T90 of Bigsat HD..

Met beide kan ik ze ontvangen.. dus de t55 valt af volgens jullie.. alleen... de BIGSAT is denk ik kleiner/minder lomp dan de T90.. aan de andere kant is die ook duurder... pfff ik weet het nog steeds niet...


Altijd voor de T90 gaan, ik zou enkel pas voor de T55 kiezen als je niet de plaats/gedoe met de buuren hebt.

De T90 geeft je veel meer keuze vrijheid , slecht weer reserve en zekerheid voor de toekomst.

BIGSAT zou ik persoonlijk nog niet eens overwegen...



Duidelijk.. opzicht heb ik nu een Triax 110 CM schotel.. de T99 is kleiner.. dus ik ga juist vooruit! Alleen wordt het wat lomper maar goed je kan niet alles hebben..

Waarom zijn jullie niet zo tevreden met de Visiosat Bigsat HD dan? Want ik google en ik zie juist overal positieve reacties?
Link naar reactie
Delen op andere sites

@kyddil, Je begrijpt het verkeerd, de BIGSAT is zeker geen slechte schotel, echter heeft de T90 gewoon meer mogelijkheden.

En bekijk je de prijzen 110,- voor de T90 en 220,- voor de BIGSAT dan is voor mij de keuze snel gemnaakt...

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: -=_NeO AtOmiC_=-
@kyddil, Je begrijpt het verkeerd, de BIGSAT is zeker geen slechte schotel, echter heeft de T90 gewoon meer mogelijkheden.
En bekijk je de prijzen 110,- voor de T90 en 220,- voor de BIGSAT dan is voor mij de keuze snel gemnaakt...




ik heb hier een bigsat te koop liggen :D

Gigablue UHD x Gigablue X3 x Bigsat (28e - 23e - 19e)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: -=_NeO AtOmiC_=-
@kyddil, Je begrijpt het verkeerd, de BIGSAT is zeker geen slechte schotel, echter heeft de T90 gewoon meer mogelijkheden.
En bekijk je de prijzen 110,- voor de T90 en 220,- voor de BIGSAT dan is voor mij de keuze snel gemnaakt...




O oke.. Nou de Bigsat is 139 euro via duitsland.. met verzendkosten is het 150 euro

Origineel bericht van: edbe
Origineel bericht van: -=_NeO AtOmiC_=-
@kyddil, Je begrijpt het verkeerd, de BIGSAT is zeker geen slechte schotel, echter heeft de T90 gewoon meer mogelijkheden.
En bekijk je de prijzen 110,- voor de T90 en 220,- voor de BIGSAT dan is voor mij de keuze snel gemnaakt...




ik heb hier een bigsat te koop liggen :D


Voor hoeveel verkoop jij em dan? En welk kleur is het? Als het grijs is ben ik verkocht laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

absoluut off topic

dergelijke zaken

aanbieiden en prijzen bepalen

regelen jullie toch a.u.b. op te koop gevraagd of te koop aangeboden

danwel zonder vermelding daarvan middels pm

 

wat een epitaaf na een aardige vraag inzake een vergelijking.

 

 

Guilt

Marianne Faithfull

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een samenvatting dus:

 

Met beide heb ik prima ontvangst.. dus voor Eutelsat W3A, Astra 1,2,3 kan ik beide gebruiken (praten we hier wel over t90)

 

De t90 is alleen beter voor de toekomst dus.. alhoewel ik mij afvraag wat de toekomst zou brengen voor deze satellieten.. En ik kan beter voor de T90 kiezen omdat het goedkoper is... nou zit er niet echt een groot prijsverschil tussen de T90 en Visiosat HD..

 

Ik neig toch meer naar de Visiosat HD omdat het niet ZO lomp uitziet dan als de T90..

 

Dus.. met beide zit ik wel goed toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...