Ga naar inhoud


Logo/vormegeving tv zenders


Outta space

Aanbevolen berichten


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Wanneer zo'n logo nog transparant was, en op 50% helderheid stond, kon je in ieder geval het programma nog zien.

 

Volgens mij is dit nieuwe RTL7 logo weer een echte scherm inbrander.

 

SBS6 komt hier ook al jaren niet meer op het scherm, daarvan is 10 minuten voldoende om je scherm te verpesten.

Gelukkig zijn de programma's toch niet de moeite waard.

 

Ik kijk tegenwoordig maar met de zoomstand van mijn scherm geactiveerd, zodat al die logo rotzooi buiten beeld valt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch jammer dat er op mijn vraag om NIET een discussie over het niet tonen van de logo's op het scherm totaal genegeerd wordt.

 

Die discussie is al vaker geweest, en daar kan ik het mee eens zijn, en om daar een voorbeeld van te noemen hoe het wel kan verwijs ik graag naar de ARD o.a. niet groot, niet opzichtig.

 

Maar waar ik nieuwsgierig naar was wat men vind van de logo's en vormgeving (de aankondigings filmpjes enzo) en dus niet over het inbranden, te groot, teveel of wat dan ook aan logo's in het scherm.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een mooi logo om je te onderscheiden is op zich prima, denk aan het NBC logo wat volledig transpirant is tegenwoordig.

 

Degene die het nieuwe RTL7 logo bedacht mag per direct ontslagen worden! Zet dan niks in beeld.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Codx
Een mooi logo om je te onderscheiden is op zich prima, denk aan het NBC logo wat volledig transpirant is tegenwoordig.

Degene die het nieuwe RTL7 logo bedacht mag per direct ontslagen worden! Zet dan niks in beeld.


Helemaal mee eens!

Overigens nog erger dan die logo's vind ik die irritante banners waarom vooral die onzinnige popstars en andere meuk wordt aangeprezen, en dat terwijl de liefhebber van die meuk allang weet wanneer dat programma komt.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het nieuwe logo van RTL7 echt helemaal niks. Veel te aanwezig, en het past totaal niet bij de andere RTL-zenders. Vind het raar dat alleen RTL7 een ander logo heeft gekregen. RTL4, 5 en 8 hebben nog dezelfde stijl, veel rustiger.

 

Logo's moeten wel blijven vind ik. Het geeft een zender vaak een duidelijke image. En het is makkelijk als je zenders zoekt je gelijk ziet welke zender het is. wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...