Ga naar inhoud


[RE-8000 / 9000] bugs [B] vragen [V] of wensen [W] aan de hand van software v 52


Gast herre

Aanbevolen berichten


  • Reacties 154
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik zou graag een timeshift met terugwerkende kracht willen kunnen opnemen.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat: Ik zou graag een timeshift met terugwerkende kracht willen kunnen opnemen.

 

Volgens een Duits forum kan dit al sinds (de niet door Rebox uitgebrachte) V1.08.31. Hoe je dat voor elkaar krijgt stond er echter niet bij.

 

Ook na wat experimenteren ben ik er nog niet achter hoe het moet.

 

Iemand een idee?

 

Groeten,

 

Audioniek.

 

2x Rebox RE-8000, 1x RE-9000, 1x RE-2200 (allen Icecrypt firmware) en 1x RE-4000

Vu+ Ultimo (2xDVB-S, 1x DVB-T, image openAAF gewijzigd)

SAB Unix Triple HD (eigen E2image)

Astra 1,2,3 & Hotbird, SG-2100A rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de link naar de thread doorgegeven aan Rebox Haarlem, en zij zullen uit deze thread de info filteren voor verbeteringen in de nieuwe versie software.

Dus als je nog bugs, wensen of vragen hebt.... plaats ze dan!

groeten,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: David1980
Op de achtergrond de EPG ophalen, met een vrije tuner.


Ja! Hier wil ik mij graag bij aansluiten. Lijkt me een erg nuttige feature.

+++ 92cm schotel, 13+19+23+28

+++ XTrend ET9500 met OpenPLI 3.0

+++ Panasonic TX-P55VT30

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

@ARSAT, wanneer je misschien aangeeft onder welke omstandigheden je box vastliep, kan Rebox misschien die klacht reproduceren en dan er een oplossing voor zoeken.

 

Ook is het zinvol, of in je profiel, of bij je posting je eventueel gebruikte merk en type harddisk te vermelden, en of je doorlus of 2 lnb mode gebruikt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: David1980
Op de achtergrond de EPG ophalen, met een vrije tuner.

Ik wil mij ook graag aansluiten bij deze wens.
Ook het onthouden van de epg zou wenselijk zijn. Deze kan dan ook op de achtergrond, met een vrije tuner, bijgewerkt worden.

-- Samen komen we er wel. --
2 x Rebox RE-9000HD (L1.54) beide met FW versie 1.11.62
Clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites

[W] Ik vind het een nadeel dat de Rebox uit standby komt om op te nemen. Opnames mogen van mij op de achtergrond zonder dat de ontvanger vooledig aangaat.

 

[W] In het menu van Usuals dezelfde submenu mogelijkheden als bij DiSEqC (verplaatsen en ook graag grove en fijne stappen)

Nu moet ik mijn correctie uitvoeren door de longitude te veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Wat ik van de goede Sint zou willen krijgen op 5 december is een firmware van Rebox die nu eens wel langer dan een maand goed blijft functioneren. Ook zonder de ontvanger 3x per week "koud" te moeten resetten om de zaak weer normaal aan de gang te krijgen.

 

Gisteren weer eens een opname verprutst van "Flikken Maastricht", omdat het kl*teding nu weer eens de verbinding naar m'n NASbox kwijt was. Overigens had dit niks met de NASbox, het netwerk, kabels, wachtwoorden of wat dan ook te maken. Na een "koude" reset wilde het eigenwijze *&^%$ding opeens weer wel inloggen op de NASbox.

 

Heb echt het idee dat de firmware van deze apparaten nog steeds in een late alpha of pre-bèta fase zit. Daar wens ik als klant eigenlijk niet voor te betalen. Sterker nog, we zouden hier met z'n allen een vergoeding moeten krijgen, omdat we op dit forum vriendelijk de str*nt van een aantal Taiwanezen aan het opruimen zijn.

 

Excuses voor de "leestekens" hierboven, maar het ding begint me een beetje m'n neus uit te komen.

+++ 92cm schotel, 13+19+23+28

+++ XTrend ET9500 met OpenPLI 3.0

+++ Panasonic TX-P55VT30

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan een opname op de HDD nog steeds niet zonder problemen (blijven hangen)doorspoelen, cq de reclame proberen met 6-7 min jump voorbij te komen.

 

En natuurlijk de automatische kaart/datum updates die in ieder geval op onderste kaartlezer niet meer werken. Bovenste kaartlezer test ik vanaf vandaag, en zal wel weer een dag op 9-10 in beslag nemen, tot een nieuwe datum.

 

Handleiding/Manual ?

 

Rebox 9000; 320GB; 1.08.44

REBOX8220HD Ext PVR500Gb ;  Triax 88 Astra 19.2/23.5/28.2

REBOX4000HD met CI+ module 3.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...