Ga naar inhoud


[nieuwe receivers] weldra nieuwe types van VU+ op de markt


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

  • Moderator
Origineel bericht van: Duolist
Volgens mij zijn het gewoon de BCM-specs: ik kan me echt niet voorstellen dat een nieuwe ontvanger een V92 modem aan boord heeft (maar de chipset ondersteunt het wel).


Jawel, dat was vroeger een manier om onder invoer heffingen uit te komen door er een modem in te bouwen. Ik weet niet of dat nu nog zo is, maar dat was de reden dat er zo lang nog een modem interface aan de meeste settopboxen zat.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: wiz
Origineel bericht van: Duolist
Volgens mij zijn het gewoon de BCM-specs: ik kan me echt niet voorstellen dat een nieuwe ontvanger een V92 modem aan boord heeft (maar de chipset ondersteunt het wel).


Jawel, dat was vroeger een manier om onder invoer heffingen uit te komen door er een modem in te bouwen. Ik weet niet of dat nu nog zo is, maar dat was de reden dat er zo lang nog een modem interface aan de meeste settopboxen zat.


Dit is nog steeds zo. Standaard is het 14% invoerrecht en als er een rj11 connector(dus niet rj45 ethernet) met interactief communicatie mogelijkheden, dan is het 0%.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: No-files
Niet een erg schokkende verbetering als ik deze spec. zo lees.
Geen HDMI1.4 (nodig voor 3D), Geen DTS, Geen USB3.0, enz.

Ik ben bang dat de support van de DUO dan ook wel minder zal gaan worden. Dat wordt het nu ook al zachtjes aan. De laatste driver update haalde niet veel uit. Er zitten nog steeds enkele storende bugs in de drivers.


Dts is idd jammer.

Voor 3d heb je niet perse hdmi 1.4 nodig vs mij...
Hdmi 1.4 ondersteund oa ook een netwerkverbinding enz.

Ik heb weleens begrepen dat daarom geen hdmi 1.4 mag worden aangegeven (omdat niet aan al die specificaties word voldaan), terwijl het 3d gedeelte wel word ondersteund. In de specificatie van de chip staat ook 3d vermeld.

Groeten Thomas

 

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: LINKEY
Dit is nog steeds zo. Standaard is het 14% invoerrecht en als er een rj11 connector(dus niet rj45 ethernet) met interactief communicatie mogelijkheden, dan is het 0%.

Dan is het heel jammer dat de DUO niet fysiek gebruik maakt van die aansluiting, die ook daar door de chipset wel wordt ondersteund: op basis daarvan blijf ik het twijfelachtig vinden of nieuwe types daar wel mee zullen worden toegerust.
Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk de specificaties zijn nog allemaal niet 100% officieel

(als ik dat niet vermeld heb dan spijt me dat)

 

maar de gegevens zijn door den zoekende geïnteresseerde op andere fora bij elkaar gezocht en wie weet zelfs nog aanpasbaar door de fabrikant tot uiteindelijke release

 

zo is het dus een beetje glazen bol kijken

maar het lijken best aardige toestellen, waarbij men pas weet hoe de vork in de steel zit als die uitgebracht is.

 

zo was het met menig andere receiver aankondiging ook.

 

waar we lang op moesten wachten, maar de anga staat eraan te komen en dat is wel een streven begreep ik voor de fabrikant.

ciao

 

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn geen echte VU ontvangers maar de onderstaande ontvangers met een VU logo. (net zoals de vorige VU ontvangers, VU+ Duo = Marusys MS750S)

 

 

 

Marusys MS630S en MS850S

 

Bijde ontvangers zijn voorzien van een Magnum DX6225 transcoder chip.

 

marusys-ms630s-592.jpg

 

gallery_86b8bb264d062bcc1af467a809d3d437

 

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Heb jij hem al in huis (zo aan je handtekening te zien wel)

Origineel bericht van: Duolist
Origineel bericht van: LINKEY
Dit is nog steeds zo. Standaard is het 14% invoerrecht en als er een rj11 connector(dus niet rj45 ethernet) met interactief communicatie mogelijkheden, dan is het 0%.

Dan is het heel jammer dat de DUO niet fysiek gebruik maakt van die aansluiting, die ook daar door de chipset wel wordt ondersteund: op basis daarvan blijf ik het twijfelachtig vinden of nieuwe types daar wel mee zullen worden toegerust.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm, als ik het zo zie zal er slechts 1 tuner in kunnen.

hopelijk is de andere uitbreidbaar tot 3 tuners, dan zal dit direct de nieuwe dm grootste concurrent worden.

 

LInkey, is er al een prijs voorzien van de box en de tuners...jij kan het als beste weten hé :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

De prijs is nog onbekend maar er gaan geruchten rond van 329 euro.

 

Vu+ heeft tegen mij verteld dat pas na een gesprek met alle distributeurs een prijsstelling komt voor de nieuwe VU+ Uno.

 

De gesprekken zullen zijn tijdens de anga cable beurs in koln.

 

Wij zijn de VU+ Uno momenteel aan het testen. Net zoals de ET modellen welk dezelfde chip (BCM7413) hebben werken deze boxen veel beter als de VU+ duo.

 

Gezien prijs kwaliteit vinden we een prijs van 299 voor de VU+ Uno reeël.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: LINKEY
De prijs is nog onbekend maar er gaan geruchten rond van 329 euro.


dan zit de uno dicht op de dm500HD.
nu nog afwachten of de specs het verschil zullen maken.

zijn er definitieve specs uit van de nieuwe vu+ dubbele of triple tuner?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...