Ga naar inhoud


[nieuwe receivers] weldra nieuwe types van VU+ op de markt


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

  • Beheerder
Origineel bericht van: LINKEY
De prijs is nog onbekend maar er gaan geruchten rond van 329 euro.

Vu+ heeft tegen mij verteld dat pas na een gesprek met alle distributeurs een prijsstelling komt voor de nieuwe VU+ Uno.

De gesprekken zullen zijn tijdens de anga cable beurs in koln.

Wij zijn de VU+ Uno momenteel aan het testen. Net zoals de ET modellen welk dezelfde chip (BCM7413) hebben werken deze boxen veel beter als de VU+ duo.

Gezien prijs kwaliteit vinden we een prijs van 299 voor de VU+ Uno reeël.


Misschien kan je dan de fabrikant op de Anga meteen even vragen of ze een website willen openen met daarop de officiële aankondigingen en ook contactinformatie e.d. Nu is het allemaal maar erg schimmig en weet geen mens wie nu eigenlijk precies de fabrikant is en wie zijn officiële distributeurs zijn.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Beheerder
Origineel bericht van: Zuppelan
Fabrikant is Marusÿs en de importeur WT Electronic. Het staat er niet, maar het is ook niet heel moeilijk om uit te vinden.

De ET9000 is lastiger, ik ben er daar nog niet uit waar hij vandaan komt.


Er is geen enkele site waar dit product officieel terug te vinden is. Ook op de site van Marusÿs niet. Alleen maar wazige 'support sites' waar geen adres en contactgegevens op staan.

Er is nog een andere gerenommeerde groothandel die zijn VU+ modellen heel ergens anders vandaan haalt en daar wordt beweerd dat het verhaal heel anders in elkaar steekt.

Het zou dus wel prettig zijn als hier officieel duidelijkheid over komt zodat iedereen het op een officiële website zelf kan zien.

Of zijn de heren van VU+ soms ergens bang voor?

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja, dit is hoe men in het Verre Oosten werkt. Vergelijk met TPV die Philipstelevisies maakt. Nergens op de website van TPV zul je zien dat zij de fabrikant zijn, en dat biedt Philips de mogelijkheid alle eer te claimen.

 

Marusÿs lijkt precies hetzelfde te werken, als je ook naar de Kathrein-ontvangers kijkt: Marusÿs maakt ze, maar ogenschijnlijk doet alles voorkomen alsof het een Duits produkt is.

 

De VU+ is van Koreaanse zijde op dezelfde manier opgezet, alleen ontbreekt de "gedaante" die het produkt moet hebben aan onze zijde; de importeurs zijn niet zo fanatiek het als hun eigen te claimen.

 

Althans, zo denk ik dat het zit, maar er kan best meer achter zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Philips heeft anders wel een prima officiële website, waar je ook terug kunt vinden wie hun partners zijn.

 

http://www.lighting.philips.nl/connect/where_to_buy.wpd

 

VU+ heeft kennelijk geen officiële website, maar alleen schimmige sites met 'support informatie'.

 

Ik vind dat eerlijk gezegd een beetje vreemd. Als ik de fabrikant wil benaderen om iets te vragen over de techniek achter de receiver weet ik niet waar ik moet zijn en de zogenaamde importeur reageert niet eens op email.

 

Het lijkt wel alsof men ergens bang voor is.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
......VU+ heeft kennelijk geen officiële website, maar alleen schimmige sites met 'support informatie'.....

Hoe "officieel" wil je het hebben? Naar mijn bescheiden mening is de officiële site toch echt officieel genoeg.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel

Het lijkt wel alsof men ergens bang voor is.

Mvg,

Michel


Michel,Ze zijn bang dat niemand zal dreambox kopen.
Ik zou graag willen weten wat is het effect op de omzet van de DMM met de komst van de CT en VU op de markt.
Ik ben bang dat als ze niet de prijzen verlagen
dat ze grote problemen hebben.
Zelfs ondersteuning voor hen is afgenomen en voor andere groeit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Miro
Ik ben bang dat als ze niet de prijzen verlagen
dat ze grote problemen hebben.

En zeker als de spec van de 7020HD blijven zoals aangekondigd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Toch geinig dat een topic over nieuwe VU+ producten via Philips ineens over Dreambox producten gaat.

 

Graag weer on topic heren en eventuele dames...

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wiz
Toch geinig dat een topic over nieuwe VU+ producten via Philips ineens over Dreambox producten gaat.....

Ik denk dat dit onvermijdelijk is en er toch echt bij hoort: natuurlijk worden nieuwe producten gelijk vergeleken met andere/nieuwe producten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedro Newbie
Leuke site van Marusys

Dat is al (minimaal) 1 1/2 jaar zo. En als je die toch bezoekt springt gelijk de virusscanner op alarm (en verwijdert daadwerkelijk "iets" van mijn PC.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Duolist
Origineel bericht van: wiz
Toch geinig dat een topic over nieuwe VU+ producten via Philips ineens over Dreambox producten gaat.....

Ik denk dat dit onvermijdelijk is en er toch echt bij hoort: natuurlijk worden nieuwe producten gelijk vergeleken met andere/nieuwe producten.


Inderdaad, anders wordt een topic al snel eenzijdig.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...