Ga naar inhoud


Is de VU+ Duo HD geschikt en klaar voor de toekomst?


Con

Aanbevolen berichten

hele goede keus, ik heb mijn dm800 er voor weg gedaan en als je het toch storend vind dat de HDD teveel lawaai maakt dan via achterkant van de USB de kabel naar binnen laten lopen en een 2.5 inch hdd aansluiten deze hoor je zeker niet smile

 

Uiteindelijk was ik zo enthousiast dat ik de solo er ook bij heb gekocht en die draait hier op mijn PC en is leuk om wat te experimenteren.

 

Suc6 met je aankoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb zelf ook een vu duo en ik kan niks meer dan tevreden zijn ik ben nog geen problemen tegengekomen en heb hem al een half jaar ,ik heb er geen moment spijt van gehad

 

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn de video-formaten van de VU+ gelijk aan de Dream?

 

Of anders, werkt het opgenomen materiaal van de Dream

op de VU+, ofwel zorgeloos kopiëren?

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

neem voor alle satelliet ontvangers en multimedia spelers altijd HDD van het type GreenPower. die verbruiken pakken minder, produceren minder warmte en geluid.

 

vu is hier voor mij nog altijd de beste koop, maar er komen nu wel hier en daar dingen ter oor dat er concurrentie bijkomt...maar ja, zolang we dat concreet niet horen of zien geloof ik het niet...tot het zover is wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
Origineel bericht van: Con
Zijn de video-formaten van de VU+ gelijk aan de Dream?

Of anders, werkt het opgenomen materiaal van de Dream
op de VU+, ofwel zorgeloos kopiëren?

HG CC

yep helemaal compatibel


Dank, en . . . . besteld met 500gb.
Overmorgen binnen . . . ?

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag binnen, werkt als een speer.

Inschakelen en . . . gelijk beeld, wat een snelheid.

Opnemen in het netwerk . . . eitje.

 

Dat is en was mijn eerste indruk.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...