Ga naar inhoud


Canal Digitaal test Nagravision?


Jassy

Aanbevolen berichten

Misschien wordt een of ander 1 april grap wel waarheid.... die van dat CDS (tenminste de kanalen van Basis paket of hoger of zo) binnenkort alleen met een CI kaart te ontvangen zijn of de Philips (Pace) boxjes... en dat ze eigenlijk gebruik gaan maken van een zelfde soort NagraVision systeem als UPC.... In ieder geval die NagraVision CAID zal niet voor niets zijn...

 

Voor hetzelfde geld wordt het een samenwerking met KPN en komt er net als in Belgie (maar dat is in Viaccess) een soort hybride box zodat je HD (in 1080i) en meest bekijken zenders via CDS krijgt en de overige zenders en VOD via IP......

 

De toekomst zal het leren....

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 185
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: daf_driver
Hi guys,

heb een topfield7700 hdpvr, met enigma/smargo en oscam. Krijg nu dus ook geen enkele commerciele zender meer. 30 sec beeld en dan Freeze.
Mn Oscam wordt gelijk ook inaktief gezet. Iemand idee?
Heeft vast met dat Nagra te doen

groet
Daf_driver



Origineel bericht van: daf_driver
daar ben ik dus nu niet mee geholpen, zit dus nog steeds zonder de commercielen.


Jouw vraag hoort hier ook niet thuis.
Dit draadje gaat over het testen van Nagra
en niet over het uitvallen van commerciele zenders op jouw systeem.
Ook al is dat misschien wel de oorzaak,
maak hier dan toch een eigen draadje voor aan
zodat we hier on-topic kunnen blijven.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Inmiddels op alle kanalen nagra ident 1817 (CD) en 1818 (TVV) gaat nog spannend worden.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Ik voorzie ook een lang draadje boordevol speculaties

En ooit komt er een einde aan die speculaties. Maar dat er wat gaat gebeuren is nu wel duidelijk... alleen wat?
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het gewoon voor een kabel maatschapij die zo een afnamen wilt doen.

 

En daarbij wat maakt het uit, zolang mijn kaart hier gewoon blijft draaien is er niks aan de hand, ik wil alleen niet de orgineel canaldigitaal decoder gebruiken die staat in het vakantiehuis.

 

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, canal gaat over naar nagra.

Mediaguard word uitgefaseerd langzaam.

De nieuwe decoder van m7 is er al op voorbereid en zal 1 juli uitgeleverd gaan worden.

later zal de mediaguard 3 kaarten(oranje en grijs) omgezet worden naar nagra 3.

Kaarten zijn er voor voorbereid.

Decoders hoeft alleen een patch gestuurd te worden(alleen de officiele decoders en ci)

Gelezen op een ander forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satede
En dan is de show over,het zat eraan te komen.


Of misschien is dan de show over met mijn abbo bij hun!!!!(hint naar ziggo)

Maarja ik denk dat nds/videoguard nog erger is dan nagra.(4 programma's tegelijk opnemen en het is al feest)

6 maanden geen mtv's (3 kaarten gewisseld)vorig jaar geeft me geen vertrouwen meer in die club..Helaas...

En ik wil absoluut geen decoder van hun hebben......

Die decoder krijg ik niet zo van hun voor niets.
Alleen bij pakketupgrade(konden wat regelen als ik een upgrade doe..ahum..kan alleen nog maar man-x upgraden en DIE wil ik NIET).

Laten we er nog van genieten zolang het nog kan.....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...