Ga naar inhoud


led aanschaf zonder backlight bleeding of clouding


Aanbevolen berichten

LG komt met nano leds in september en deze zijn dus full led met lokale dimming en dun.

Plasma is ook een goed alternatief en ook goedkoper als je prijs/beeld kwaliteit vergelijkt maar iets meer stroom gebruik wat je zo'n 50 euro per jaar meer aan stroom kost ( met 4-5 uur kijken over een jaar. )

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 109
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik ben ook zeer geinteresseerd in deze 3d passieve sets. LG is er al mee op de markt, philips komt er mee en nu samsung heeft ook al laten blijken dat ze met 3d passieve komen.

 

Ik ben nieuwsgierig wat de 50'' 21/9 gold gaat kosten van philips, is de 7 serie met ambi 2 en 3d passief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Origineel bericht van: Daan

ik ga voor een betere plasma denk voor de panasonic.


daar krijg je geen spijt van...



Ik heb inmiddels de samsung terug gebracht me geld terug gekregen

Heb de Panasonic VT30 bekeken die ziet er perfect uit naar mijn idee alleen ze hadden hem in 50 inc beetje groot eek zou liever gaan voor de 46 als ze deze hebben.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: grunnsat
Die is al te koop voor € 3999.


Nee dat is de 58'' premium ofzo dat is met ambilight 3 en 3d actief. ( 58PFL9955 )

De 50'' 21/9 gold gaat onder de 2000 euro kosten zover ik heb gezien ( google 21:9 gold ofwel de 50PFL7956 )
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Daan
Origineel bericht van: Gerard 76
Origineel bericht van: Daan

ik ga voor een betere plasma denk voor de panasonic.


daar krijg je geen spijt van...



Ik heb inmiddels de samsung terug gebracht me geld terug gekregen

Heb de Panasonic VT30 bekeken die ziet er perfect uit naar mijn idee alleen ze hadden hem in 50 inc beetje groot eek zou liever gaan voor de 46 als ze deze hebben.


Een tv krimpt......echt waar.

Als je de 46'' neemt dan denk je in nog geen maand dat je toch beter de 50' had moeten nemen.

Ik heb 50'' plasma in de slaapkamer met 2.30 meter kijk afstand en in de woonkamer een 40'' voor wat nieuws en zo en een 92'' scherm voor films ( full hd beamer ) met 2.90-3 meter kijk afstand.


Met 3d moet je eigenlijk nog groter dan de tv grote/kijk afstand die wordt aangeraden voor HD
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk er alleen films op en dan geeft deze 50'' 21:9 de zelfde beeld grote als een 56'' ( +/-) zonder zwarte balken.

 

Alles hangt af van de prijs die deze uiteindelijk zal krijgen en als de 55'' LW serie van LG veel voordeliger is dan ga ik waarschijnlijk daar voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou niet voor een LG gaan, van die Panasonic krijg je echt geen spijt.

Panasonic's leveren op dit moment de beste beeldkwaliteit en zwart waardes, niet onbelangrijk als je veel films kijkt.

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Origineel bericht van: Daan

ik ga voor een betere plasma denk voor de panasonic.


daar krijg je geen spijt van...



Wij zijn eruit ben gister nog met vrouwtje naar de winkel geweest we gaan voor de 50 inc Panasonic VT30

Hoop dat ik hier geen spijt van krijg.Ben op dit vlak best kritisch als het om beeldkwaliteit gaat eek

straks even ander auto lenen deze 50 inc past niet :D

Ik laat me bevindingen vanavond wel weten.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt beter laten brengen, plasmas moeten rechtop worden getransporteerd want liggend kan de glas plaat heel snel breken door een klein bumpje in de weg en dat is gen garantie gevalletje dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wink

ondanks dat ie rechtop stond was ik nog nooit zo gestressed in de auto met zo'n duur apparaat op de achterbank (wel nu , dat denk je dan)

een noodstop en ik zou ook de klos kunnen zijn

 

respect voor die professional transporters die dat als beroep doen.

 

echter, schreef ik 9 jaar geleden ook al dat de eerste plasma uit USA per koerier dienst kapot / gebroken in huis kwam.

we hebben (koerier en ik) samen de doos geopend en dat was mijn geluk. full refund.

 

ciao

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste tv die ik geleverd kreeg had ook een tik gekregen en de omlijsting was gebroken. Kreeg 400 euro terug via de verzekering van de koerier. Ik had al een goede deal met de aankoop 750 euro voor een philips 40pfl7605 en een 22'' tv gratis erbij en nu met die 400 die ik kreeg denk ik dat het een hele goede koop was. De breuk in de omlijsting heb ik zo goed als ik kon weer in fatsoen gebracht en het valt nu niet eens op.

 

Laat maar brengen die tv, scheelt heel wat zweten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...