Ga naar inhoud


led aanschaf zonder backlight bleeding of clouding


Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Gelukkig ben ik niet helemaal achterlijk en had ik dat natuurlijk allemaal al gedaan.

 

Ik kom nog uit het tijdperk van de 9" barco projector die niet zonder calibratie kon, dus weet wel een beetje hoe je 'Peter Finzelt'

 

Ik zie die backlight bleeding, ook na het correct configureren van contrast, gamma en helderheid.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 109
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Michel
Gelukkig ben ik niet helemaal achterlijk en had ik dat natuurlijk allemaal al gedaan.

Ik kom nog uit het tijdperk van de 9" barco projector die niet zonder calibratie kon, dus weet wel een beetje hoe je 'Peter Finzelt'

Ik zie die backlight bleeding, ook na het correct configureren van contrast, gamma en helderheid.

Mvg,

Michel


Hehe eindelijk eens iemand die het snapt :D voor mij ook geen samsung led meer word je niet goed van die backlight bleeding overdags zie je het niet.

Ik ben blij met me vt30 panasonic plasma !

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af of er verschil zit tussen exemplaren van deze LED tv`s, want ik heb hoegenaamd geen last van clouding, terwijl dat met mijn vorige tv wel duidelijk zichtbaar was.

Dat was een KDL40W2000 van Sony.

Ten opzichte van dat toestel is mijn nieuwe Samsung een heel stuk beter.

Veel betere zwartwaardes vergeleken met mijn vorige tv.

Veel lager energieverbruik, en omdat er een satelliettuner ingebouwd is, nog meer besparing omdat ik mijn Topfield nu nog slechts gebruik voor opnemen of opnames bekijken.

Vergeleken met de Bravia+Topfield is mijn verbruik hooguit een derde en dat gaat op jaarbasis wel een paarhonderd kWh besparen.

Minder Co2 uitstoot, dus ook nog eens beter voor het milieu!

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: AEO
en omdat er een satelliettuner ingebouwd is, nog meer besparing omdat ik mijn Topfield nu nog slechts gebruik voor opnemen of opnames bekijken.

Eh, heb je dan een extra kaart aangevraagd ?
Als de ontvangt met de Samsung, dan moet je voor bepaalde zenders je kaart in de TV doen, maar dan wordt opnemen met de Topfield moeilijk.
Of kijk je alleen gratis zenders ?

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Settopbox pakket + HD pakket van Canal Digitaal.

De PowerCam met SECA3 kaart zat altijd in de Topfield, maar opnemen doe ik eigenlijk nooit van de Nederlandse zenders, maar wel vaak van BBC HD.

Eén van mijn favoriete programma`s is Topgear, en in HD kwaliteit is dat via de BBC leuker, en ook nog eens zonder de reclameblokken die bij Veronica de zaak verzieken!

Dus nu zitten PowerCam + smartcard achter de Samsung.

Dit werkt net zo goed als bij de Topfield, en met maar één afstandsbediening in de hand is het net effe prettiger werken.

Plus de andere voordelen die ik al eerder noemde.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...