Ga naar inhoud


led aanschaf zonder backlight bleeding of clouding


Aanbevolen berichten

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: hagar
Laat maar brengen die tv, scheelt heel wat zweten :P

Verpakken ze deze tv's niet goed genoeg dan eigenlijk?
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 109
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

DSC02465.JPG

 

DSC02464.JPG

 

DSC02466.JPG

 

Een klein tikje aan de verkeerde kant en het is gedaan, aan de andere kant van de doos zat genoeg bescherming maar aan de kant waar de mijne een tikje had niet. Je ziet het gevolg op de fotos, geluk was dat het scherm op zich en ook de ambilight niet kapot waren. Met 400 euro terug had ik een 40'' en een 22'' voor 350 euro dan is dit breukje voor mij geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ongelukje is snel gebeurt. Iemand die bij een koerier werkt heeft mij gezegt dat bij de levering ontvangstname je altijd moet noteren op de leverpapieren dat de doos beschadigd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: Daan

Heb de Panasonic VT30 bekeken die ziet er perfect uit naar mijn idee alleen ze hadden hem in 50 inc beetje groot eek zou liever gaan voor de 46 als ze deze hebben.


Heeft die een mat (ontspiegeld) scherm?

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Daan
Origineel bericht van: Gerard 76
Origineel bericht van: Daan

ik ga voor een betere plasma denk voor de panasonic.


daar krijg je geen spijt van...



Wij zijn eruit ben gister nog met vrouwtje naar de winkel geweest we gaan voor de 50 inc Panasonic VT30

Hoop dat ik hier geen spijt van krijg.Ben op dit vlak best kritisch als het om beeldkwaliteit gaat eek

straks even ander auto lenen deze 50 inc past niet :D

Ik laat me bevindingen vanavond wel weten.



Ik heb hem hier in huis zelf gehaald met busje van de zaak rechtop vervoerd,iemand achter in de bus naast de plasma :D

Gister hem aangesloten wat een groot ding vergeleken dan in de winkel ben ermee blij het beeld is perfect mooi warm en scherp en in het donker in een woord wauw ! en geen last meer van backlight

Ga hem vandaag aan me muur bevestigen even uitmeten dat ie beetje op de plaats waar ik hem wilt hebben in het midden.



Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Negeer je mijn vraag nou opzettelijk?

Mvg,

Michel


uH Ik had je vraag niet zien staan,overheen gekeken sorry hoor.

Maar over je vraag er zit wel beetje spiegeling erin op afstand,vind ik dat niet erg merk je er niets van tijdens het kijken.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me vergissen, maar volgens mij hebben de meest plasma's een niet ontspiegeld scherm. Een mat scherm zou teveel licht wegnemen, en plasma's hebben nu eenmaal een lagere lichtopbrengst wat niet prettig is in combinatie met een mat scherm.

 

Het effect van zo'n glanzend scherm kan zijn dat al die prachtige zwartwaardes nooit tot hun recht komen omdat de hele kamer op je scherm weerspiegeld wordt. Dat effect heb ik al vaak gezien. En om nou in een helemaal verduisterde kamer te gaan zitten.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik iets anders beweerd? (je reageerde op mijn bericht)

 

nu goed het is ook altijd afhankelijk van opstelling en inrichting van die kijk en luisterkamer.

 

maar het lijkt me wel een belangrijk punt om eens een nieuw topic over te starten...

wat is de optimale kijk en luisterruimte?

ciao

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je had niet iets anders beweerd, het was meer ter aanvulling bedoeld.

 

En wat is de optimale kijk- en luisterruimte? Er zijn mensen die een hele ruimte als thuisbioscoop willen inrichten, met een flat screen of een beamer. Die kunnen het beste eens bij THX gaan kijken voor aanbevelingen. Ik heb wel eens foto's gezien van iemand die de kruipruimte onder zijn TV kamer omgebouwd had tot subwoofer. Het is maar waar je lol in hebt nietwaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds afgelopen woensdag de Panasonic TX-P46G20ES hier hangen.

Mijn woonkamer is behoorlijk verlicht en de TV

staat haaks op het grote raam waar de zon op staat.

 

Als de zon direkt vol op de TV schijnt dan zie je idd een stuk minder

en dat kijkt absoluut niet prettig.

 

Echter hier hangt normaal gesproken

het rolgordijn half naar beneden en dan is het zonlicht niet hinderlijk.

Ook de spiegeling van het scherm valt heel erg mee,

ik heb daar nog geen erg in gehad.

 

Nu is dit natuurlijk geen VT30,maar een G20 van vorig jaar.

Je zou verwachten dat nieuwere schermen iets minder spiegelen.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ok, dank je. Goed punt.

 

Ik heb nu een 52" Samsung. Een dijk van een scherm, de eerste uit de top van samsung die 1080p met 24 frames aan kon, maar inmiddels al weer 3 jaar oud.

 

Ik erger me een beetje aan het spiegelende scherm omdat ik de ramen van de achtergevel er in zie weerspiegelen en dus ook moet verduisteren om die spiegeling te verhelpen, maar ik begrijp ook de door jou geschetste nadelen van een mat scherm.

 

Ik ben vandaag naar de VT30 in 50" formaat gaan kijken.

Het plaatje is inderdaad prachtig, maar ik kon daar helaas geen 3d bekijken en volgens mij heeft de pana zo'n 'flikkerbril'.

 

Daar ben ik helaas erg gevoelig voor dus dat wordt m niet.

 

Ik denk dat ik nog een jaartje wacht.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...