Ga naar inhoud


gps voorzien van flitspaallocaties


odul

Aanbevolen berichten

Wie heeft ondervinding met een gps van Me...n het type E4240 via go pal assistant de flitspaal en mobiele flitsers in het toestel te laden ?Dank voor je reactie. Had 19.95 euro betaald, dus zou ik er ook graag gebruik willen van maken.Uiteindelijk heb ik de nieuwe soft navigator 5.5 en de west europese landen erin gekregen , nu de fitsers nog....

Geel , Stad in de Kempen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


geen idee wat je bedoeld

ik ben niet zo goed in galgje of lingo

dus wat is een me...n gps ??

google zegt ook al niks

 

mischien moeten de modjes maar eens streng op gaan treden bij dit soort lingo topics.

dat maakt het forum beter leesbaar.

 

edje

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: edje-ken

google zegt ook al niks


nou met "E4240 via go pal" vind ie een heleboel .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Let wel dat dat in enkele europese landen niet mag en je er een hoge boete voor kunt krijgen + inname van het apparaat. Mooi voorbeeld hiervan is Zwitserland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
En ook de kaarten en flitsers van internet af plukken kan je een boete opleveren crazy

Zie liever een gezonde discussie over GPS satellieten smile


Dat is een onbegonnen discussie. Ik wed dat bij 98 van de 100 mensen wel ergens iets op de computer staat wat van het internet af komt wat eigenlijk niet mag....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

via pc n folder poi aanmaken en daarin zetten, mogen ook zelfgemaakte locaties zijn , dus niets iligaals aan ! zolang het apparaat maar benaderbaar is door je pc, doch idd ik zie liever satelite topics. heb zelfs alle layouts van cardreaders en piccards, was toen niet ilegaal nu wel :D . vergeet niet eerst n backup te maken en let op in sommige landen niet gebruiken , heb je de hoofdprijs gelijk

 

Groet schapi

8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst dank aan degene die geantwoord hebben. Vervolgens begrijp ik niet goed de commotie. Ik heb bewust de naam gedeeltelijk vernoemd omdat ik dacht dat de naam vernoemen ( reclame ) niet mocht. Heb via een officiele ( denk ik toch ) betalende site een update van kaarten aangekocht evenals betalend via dezelfde site de flitspalen.Deze was ik van plan te gebruiken in België , luxemburg , Nederland , Frankrijk en eventueel Italië.Het heeft me dagen gekost om eerst te downloaden en dan uit te zoeken hoe ik het in de gps kreeg.Het is mij uiteindelijk gelukt.Hoe weet ik eigenlijk zelf niet. Het is dus zeker niet de bedoeling om al dat werk verloren laten te gaan door de flitspalen er nu te willen inzetten.Dus stel zeer op prijs om een duidelijke uitleg te krijgen indien iemand ervaring heeft met hetzelfde toestel. De update zal me dan ongeveer 89 euro gekost hebben.Ik heb ook wel iets bijgeleerd.Nu hoor ik ook zeggen dat er een cd/dvd is voor update...

Geel , Stad in de Kempen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet inderdaad dat je in zwitserland geen flitspalen in je GPS mag hebben... maar ik hoopdan wel dat ze bedoelen dat je geen ZWITSERSE flitspalen in je apparaat mag hebben... en wel Duitse en Oostenrijkse... want dat heb ik namelijk wel als ik door CH rij...

weet iemad dit?

 

Overigens, voor die Medion navigators bestaat er toch een programma, waarmee je je navigator kan "managen"? Ik hoorde van iemand die er zo een had, dat je via dat programma je (gekochte) flitspalen in de navigator kon laden.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de tomtom is er een plugin die een softwarematige noodknop installeert die alle flitspalen verwijderd.

 

Daarnaast moeten ze je nog eerste aanhouden, wanneer gebeurt dit nu?! Als je normaal rijdt is dat toch grenzend aan nul?

Of zijn er werkelijk gasten die 160 rijden om dan vervolgens vlak voor de paal keihard remmen naar 80 om dan weer door te gassen. Het gaat mij persoonlijk om feit dat je ff zit te suffen en een km-tje of wat te hard gaat. Of ff net niet wist hoe hard het (tijdelijk) mocht.

Ook de zwitserse politie heeft wel wat beters te doen dan flitspaal overtreders te bekeuren.

 

Verder blijven ze zonder huiszoekingsbevel uit mijn auto te neuzen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jah, daar nemen ze geen halve maatregelen. Las laatst iets over een miljonair die ff wat km's te hard reed. Boete gaat daar naar draagkracht van de overtreder. Moest iets van 250.000 euro aftikken. Liegt er niet om.

 

Auto kwijt? Heb je misschien een linkje waar ik dat zelf kan nalezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...