Ga naar inhoud


[Satelliet] Vanaf a.s. Dinsdag RTL8-HD bij CDS


Littlesat

Aanbevolen berichten

@mojo,

 

Met commercieel bedoel ik eerder RTL en SBS groep. Programma´s als "ik hou van Holland" en zo. Erg plat amusement, maar dat is mijn mening en hoef er niet naar te kijken. Ik ken Animal Planet nog van vroeger, weet niet of er toen ook reclame werd uitgezonden bij hen. Maar de programma´s gaan ergens over. Zo vind ik ook Discovery, Nat Geo, en History wel interessant. Bij een van deze vier komen ook reclameblokken, wat ik wel jammer vind, maar dat heb je ook bij de PO, helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Togan: Ik weet wat je bedoeld. Animal planet, Discovery, NGC, History en dergelijke zijn themakanalen. RTL en SBS gaan nergens over.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Volgens mij missen ze door de reclame te coderen wel omzet. laugh



Kijk ff de feiten op een rij......de vrouw des huizes wil toch Oprah ed kijken dus die zit in het pakket wat jij dan weer mag betalen....ergo betalen doen we toch voor die zooi madmadmad


groetjes...............
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met heel veel uitspraken en opmerkingen ben ik het helemaal mee eens maar het is niet altijd een zooi.

Op menige doordeweekse avond worden prima films op RTL8 uitgezonden, niet helemaal het nieuwste en niet iedereen zijn stijl maar mijn vrouw kijkt er toch graag naar.

 

Zo is vanavond een prima film met Harrison Ford en Michele Pfeifer en daar is niets mis mee.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Ach iedereen roept wel dat het zooi is (ik zal het noch beamen of tegenspreken) maar mocht CD ooit besluiten om deze zender(s) uit het pakket te halen dan kan je wel ongeveer nagaan wat de reacties zullen zijn... revolutie in de tent :D

Ach en al zal het rotzooi zijn dan is het nu tenminste wel in HD (ja ik weet het upscaled SD)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat me opvalt is dat RTL8HD op dit moment met een fixed bitrate uitzend, de rate zit rond de 4800 en loopt maximaal naar 5100 in pieken maar blijft verder continue rond de 4800.

 

Gr.Roymar

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet toch ergens beginnen.

Ik vind het wel mooi dat ie er bij is nu want met mijn draaibare schotel kan ik ook nu gewoon langs rtl8 zappen zonder dat hij bij dit ene kanaal weer even terug moet op de 19,2

 

We kunnen wel door blijven zeiken over elke zender die cds er op gooit maar Ziggo heeft ook alle commercielen nog niet in hd

 

Het content zal in de toekomst zeker nog verbeteren.

Elke stap is er 1 zeg ik maar.

 

Geduld heeft men deze tijden niet meer.

 

Gr Cb1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Over een paar jaar wordt dat bijna 100%... (helemaal kan niet ivm archiefbeelden, zo zie je nu ook nog af en toe zwart/wit).


Dan zullen ALLE providers eerst eens moeten kappen met het vragen van extra geld voor HD. Elke soort techniek wordt bijna per dag goedkoper en die providers zeggen dat het extra geld kost. Nou daar geloof ik alleen in bij het begin van HD, maar inmiddels niet meer en zeker niet meer voor morgen of overmorgen, laatste over een jaar
Ondertussen blijven zij, de providers, dus wel gewoon doorgaan met het vragen van een extra bijdrage.

Het wordt tijd dat Nelie Kroes daar eens een stokje voor gaat steken.

De PTT's van weleer hadden ook allerlei redenen om extra geld te vragen voor gewone zaken. Dat is ook dankzij Europa verboden, zoals bij voorbeeld onlangs nog de tarieven van bellen en sms'en over de binnen-Europese grenzen te verlagen. M.a.w. mensen hebben dus van te voren gewoon veels te veel betaald voor dergelijke diensten.
Zo zie ik het bij het HD ook. Ordinair mensen uitkleden, abkassieren. crazy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...