Ga naar inhoud


[Satelliet] Vanaf a.s. Dinsdag RTL8-HD bij CDS


Littlesat

Aanbevolen berichten

Nou, hier nog steeds noppes, geen beeld op RTL 8.

Ik gebruik een Samsung UD7000 tv met ingebouwde satelllietontvanger, en de powercam haal ik er niet even uit, omdat de tv dan eerst van de muur moet.

Ik heb net de transponder opnieuw ingelezen, maar de zender word nog steeds ingelezen met "test" en ik heb nog steeds geen beeld.

Er lijkt gewoon zelfs geen signaal te zijn, want er staat te lezen dat de service niet beschikbaar is.

Met mijn Topfield heb ik RTL 8 wel te pakken.

Heeeeeeeeeeel vreemmmmddddddd.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Probleem opgelost, want ik had handmatig op de transponder gezocht. Nu met netwerk zoeken ingeschakeld las hij de transponder juist in, met de naam RTL 8 HD.

En nu dus ook beeld.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb met mijn Phillips 7141 HD ontvanger met oranje-witte smardcard en familliepakket geen beeld op RTL8 HD.

Ik dacht dat je m kon kijken al vanaf settopbox?

 

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren zat ik naar RTL 8 HD te kijken toen deze zender er omstreeks 23:53 midden in een uitzending opeens mee ophield.

Daarna lukte het niet meer om RTL 8 HD te zien.

Maar vanmorgen was alles weer normaal.

Zijn er hier meer die daar gisteren last van hadden?

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal wel nooit naar deze zender kijken, commerciële TV is niet echt mijn ding.Dit is gewoon persoonlijke smaak en daar gaat het nu niet om. Maar wel om het volgende, om "00.00 uur" gaat de stekker er uit. Ja, dat is wel kl*te dan, als je midden in een programma zit. Hopelijk voor diegenen die toch kijken, dat CD dit zo snel mogelijk veranderd. Misschien kan dat met de instelling 8PSK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dan is het best idioot om dan om 23:53 midden in een programma de stekker er uit te trekken, terwijl volgens de programmagids RTL 8 nog gewoon in de lucht is.

 

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Togan
Ik zal wel nooit naar deze zender kijken, commerciële TV is niet echt mijn ding.


Zo straks schreef je dit:

Citaat:
Doe mij maar Animal Planet HD


Is ook gewoon commercieel hoor.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8PSK kan wel leuk en aardig zijn, maar mijn Powercam slikt dat niet.

En laat ik nou juist de officiële CD cam ingeruild hebben voor de Powercam, omdat mijn Topfield met de CD cam steeds hikken en freezes vertoonde, en de Powercam probleemloos werkte, totdat History HD en Eurosport HD zo nodig moesten overschakelen naar 8PSK.

Sindsdien heb ik dus geen Eurosport Hd en History HD.

De Powercam werkt zowel in mijn Topfield 7700HDPVR als de Samsung 46UE7000, maar dus wel zonder Eurosport en History HD.

Heeft er hier misschien iemand ervaring met een cam die wèl werkt in zowel Topfield als Samsung tv?

Weet iemand of de officiële CD cam wèl zonder problemen werkt in de Samsung tv?

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ AEO

Vanaf 24.00 uur is Penthouse HD in de lucht zoals reeds eerder gemeld, en blijkbaar delen ze de capaciteit met RTL8 HD op deze transponder.

Dit is inderdaad balen als je iets aan het volgen bent (zal niet vaak voorkomen bij mij), maar ik zal toch RTL8 SD bij de HD versie plaatsen (anders zou ik wel eens klachten van mijn vrouw kunnen krijgen)

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

8PSK kan wel leuk en aardig zijn, maar mijn Powercam slikt dat niet.

8PSK heeft niets met het niet werken van de codering te maken... tenminste gedeeltelijk. Het ziet er na uit dat je combinatie CAM en de software in de box de grotere datastream van 61 Mbps niet aankan en dat de boel zich daar verslikt. O.a. je settopbox zal een nieuwe software moeten krijgen zodat dit wel goed gaat...

Volgens mij was er voor de Samsung TV al een oplossing door nieuwe firmware er in te plaatsen.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...