Ga naar inhoud


Zoek een apparaat om labels te maken


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten


Brother heeft diverse label printers. Je hebt voor dit soort etiket de wat meer geavanceerde modellen nodig, die verschillende lettergroottes op 1 label kunn drukken.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die is vrijwel zeker gemaakt met een Brother P-touch machine.

Echter, voor "heavy duty" gebruik raad ik toch wel de label machines van Brady aan... (Voor kleine labels en kabel labels BMP21 of BMP71, voor grotere labels de Handimark)

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pionewbie
Als je er maar een, of enkele nodig hebt is zo'n dure printer aanschaffen niet zinvol.
Drs. Ijzerbout komt wel eens in de VS/Canada... Daar kosten de P-Touch printers minder dan $30... Dus "duur" valt wel mee... Zoals in veel gevallen zijn de verbruiksartikelen duur... frown

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen alvast bedankt.

 

De prijs is niet het probleem. Ik ga vandaag naar **** reclame *****. Denk dat ze daar wel zo´n ding hebben.

Het gaat in feite om één label dat ik moet maken.

Het apparaat op de foto moet een ander serie-nummer krijgen.

Ik loop hier niet te frauderen hoor.. :D :D Ik werk voor de firma die deze produkten produceerd.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, bij *** reclame *** heb ik hem gehaald.

Het is de Brother P-touch PT-1290 geworden voor €uro 39.99

de tape koste maar even €uro 15,99...dus hetzelfde principe als bij de printers. Die kosten geen drol...maar bij de patronen wordt je gen**id.

 

Zo nu kan ik naar de het douane kantoor. :D :D

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het echte werk gaat toch met een Zebra-printer.

Kost wel wat, heb je ook wat. Beetje goede thermische direkt carbon en van die glansetiketten. Met speciale uithardende lijmlaag . Zo breng je fatsoenlijk serienummers aan.

Wel niet te hoge snelheid gebruiken anders branden ze niet goed. Laatje adviseren als het grotere volumes betreft. Er zijn ook bedrijven die ze maken.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rudolfdebeer
Het echte werk gaat toch met een Zebra-printer.

Zebra printers zijn zeer goede printers voor het standaard label werk, voor ID kaartjes, en voor je baggage labels op Schiphol. smile
Echter voor kabel labels / vinyl labels etc gebruik ik toch liever de Brady machines. Goedkoop zijn ze niet, maar wel erg goed en betrouwbaar..!

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...