Ga naar inhoud


Firmware RTi Core v1.4 Enigma 2


VluggeW

Aanbevolen berichten

RTi Core v1.4 Enigma 2Drivers of 18.11.2011

 

Enigma 2 of 18.11.2011

 

What is new:

 

- Many changes in smp8634dvb.ko main driver which will result in better overall stabillity, especially on audio part, faster zapping.

 

- Fixed audio selection in DVB part.

 

- New Media Center files inside, with new keymap and better support for PCM and RAW over HDMI, added support for some specific divx formats.

 

- Better support for Teletext and added caching support

 

- New keymap.xml in Enigma 2 and MediaCenter.

 

 

Download:

 

Code:

http://www.multiupload.com/14NTSI0EWZ

Link naar reactie
Delen op andere sites


En weer terug naar Spaze 2.0. Helaas heb ik last van meer vastlopers en problemen in het mediacenter dan voorheen. Sat gedeelte werkt verders goed. TT is sneller, echter als je op een zender zonder TT dit overhoopt kiest kun je rebooten:(.

We wachten weer af op een nieuwe release met weer wat bugfixes.

Beankt RTi team voor deze release en jullie inzet.

Als alles eens.....

AZbox Premium HD+ S/C + 1000 GB FW: RSi 0.1.1

On the attic Dreambox 7000S + 160GB WD. No Image

Wave Frontier T90 + 30W<>28.2E (12lnb's) + 35 meter coax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf voorlopig bij Spaze 2.0. Als er een update beschikbaar is, komt er keurig een bericht op het scherm. Ik heb alleen een probleem als ik een DVD video afspeel in Media Center. Bij het volgende hoofdstuk kan ik gaan rebooten. Programma's terugkijken die ik heb opgenomen heb gaat perfect evenals het kijken naar YouTube filmpjes. In RTI 1.3 werkte dat niet meer goed, geen ervaring met RTI 1.4

 

groetjes, Koos

Groetjes, Koos

 

AZBox Premium+ (Persian Empire RC2 - 3.5.5 kernel)

Golden Media Triplex (Spark v1.2.58 / HDMU)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren RTi Core v1.4 geprobeerd.

Toch wel wat problemen gehad:

1: Met zappen is het geluid direct hoorbaar maar het beeld komt later ...of.... regelmatig ook niet. (lijkt iets te maken te hebben met de CCcam.Prio, gaat nl bijna altijd fout als de zender niet in de prio staat)

2. Geluid gaf af en toe problemen, soms geen, soms veel te hard, soms ok, maar met weinig verschil tussen hard en zacht.

3. TImeshift werkte niet stabiel, soms ok, soms zonder geluid, soms ook resulterend in een vastloper.

 

Deze problemen zijn niet specifiek 1.4 gerelateerd, 1.3 en RSI 0.1 geven dezelfde issues

 

al me al is E2 op mijn azbox niet stabiel genoeg voor familie gebruik en ben weer terug naar de laatste originele software.

Azbox Elite, SAB explorer PVR SC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...