Ga naar inhoud


Wat willen deze russiche dames nu echt ?


ronaldsl

Aanbevolen berichten

Hey,

 

Ik krijg elke dag wel zo'n email als onderstaand. Als ik overal op inga, dan had ik er hier al 4262 zitten. Ik begrijp niet zo goed wat de bedoeling van deze emails is. Ik ben UITERAARD nog nooit ergens op in gegaan....... (maar het zijn wel altijd mooie meiden.....ha ha ha)

 

Heeft iemand nu een idee wat ze hiermee proberen te bereiken ?

 

Hey

My name is Natalya

I would like to find the good person in the internet!

I would like to get acquainted with you more close and find out Each other it is more, if it is interesting to you then to answer my letter Here my mailbox: krasottka69@yahoo.com I very much love sex! I hope that you not against it.

We as can exchange a photo, and even erotic.

And very sexual to write soon if it is interesting to you.

I wait your message

kissssss

Natalya

 

Groet,

 

Ronald

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit soort e-mail krijg ik ook wel geregeld.......soms 2-3 keer in de maand.

Maar wat denk je zelf?

Ga je er op in (een keer gedaan), krijg je een meeltje terug met een nog iets uitdagender foto......en later een foto met een blote tiet.

Opeens wordt eea leuk, en ze gaat op vakantie naar Nederland........maar ja, ze heeft geen geld, of je ff geld voor een ticket wilt overmaken.

Ze kan op het laatste moment niet, (wat voor reden dan ook) en later is de computer stuk........of je ff wilt schuiven voor een nieuwe PC, want contact wil je houden, toch?.

Dan is haar kleine dochtertje ziek, of je ff wilt schuiven voor de medicijnen.......etc etc etc.

 

Het is alleen om geld te doen.

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard... er is toch een paar jaar geleden eens zoiets onderzocht door Sat 1 of was het nou RTL... Ik weet niet meer welk programma het was, maar het was zoiets als Stern-TV of Akte.

 

Een paar mensen zijn toen op dit soort mails ingegaan... ze hadden overigens ook een budget van de tv zender waarmee inderdaad tickets of zieke dochters betaald konden worden... uiteindelijk zijn de 'mailers' samen met een tv team afgereisd naar een russisch dorpje..... waar ze uiteraard geen sexy meiden vonden, maar iemand die het geld opstreek op diverse bankrekeningen en een grote collectie foto's had... en een computer met databank om te weten wat welke meid moest antwoorden en wat de volgende stappen waren.

Een heel interessante reportage... en volgens mij lucratiever dan gewoon uit werken gaan ;)

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je soms lid van één of ander forum

Hij post hier dus ja hij is lid van een forum :D :D :D :D

 

Ik krijg die zooi alleen maar op 1 mail adress binnen en dan word het meeste nog tegen gehouden door het spam filter.

Maar dat is dan ook het mail adress wat ik gebruik voor onzin doel einde.

 

Daarnaast als je mail adress ook maar in 1 adress boek staat van iemand die het niet zo nauw neemt met internet security.

Word het wel bij die persoon uit zijn computer gevist of door gestuurd door een Trojan.

aangepast door Alventali

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

die dames hebben er gewoon last van dat het daar allemaal niet zo goed geregeld is

 

 

mvrgr

Aardbei

 

 

Loopt fluitend weg, en denkt aan de Sex verplicht binnen huwelijk. uitspraak

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

De utopia van de man... vrouwen op bestelling precies aangepast naar persoonlijke voorkeur.

 

Daar is een hoop geld mee te verdienen blijkt wel.

 

Klopt.Ergens in Amerika (waar anders) is een bedrijf dat heel mooie, dure, levensechte poppen maakt naar jouw voorkeur. Die kun je dan weer opbergen in de kast als je er genoeg van hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt.Ergens in Amerika (waar anders) is een bedrijf dat heel mooie, dure, levensechte poppen maakt naar jouw voorkeur. Die kun je dan weer opbergen in de kast als je er genoeg van hebt.

 

en hebben het voordeel dat ze je niet snel aan zullen klagen :D

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

en hebben het voordeel dat ze je niet snel aan zullen klagen :D

 

Zou wel grappig zijn als ze ook een variant maken met een taperecordertje erin die 'teksten naar keuze' afspeelt... vraag me af wat voor teksten er, buiten de gebruikelijke, zullen worden verzocht te implementeren.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...