Ga naar inhoud


AVI wel geluid geen beeld


Behindcorner

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik heb met mijn foto camera een avi filmpje gemaakt en wil dit vanaf mijn PC (externe HDD) op mijn box afspelen.

Ik krijg nu wel geluid, maar geen beeld.

Met mkv en VOB's heb ik geen problemen.

Ik heb geprobeerd een VLC player te installeren, maar dit lijkt niet goed gegaan te zijn, maar ik kan hem ook niet verwijderen, want hij blijft steeds staan na (zogenaamd) verwijderd te hebben.

 

a) kan iemand mij vertellen waarom de AVI het niet doet en hoe het wel kan funktioneren?

B) hoe ik de VLC player goed kan installeren en of dit wel echt ergens nog voor nodig is?

 

Graag jullie uitleg

BVD

Pioneer KRL-37V - Clarke Xtrend ET-9000 - Dreambox 600 - Marantz SR6200

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,

 

Ik heb met mijn foto camera een avi filmpje gemaakt en wil dit vanaf mijn PC (externe HDD) op mijn box afspelen.

Ik krijg nu wel geluid, maar geen beeld.

Met mkv en VOB's heb ik geen problemen.

Ik heb geprobeerd een VLC player te installeren, maar dit lijkt niet goed gegaan te zijn, maar ik kan hem ook niet verwijderen, want hij blijft steeds staan na (zogenaamd) verwijderd te hebben.

 

a) kan iemand mij vertellen waarom de AVI het niet doet en hoe het wel kan funktioneren?

B) hoe ik de VLC player goed kan installeren en of dit wel echt ergens nog voor nodig is?

 

Graag jullie uitleg

BVD

 

De box kan niet alle bestandtypes afspelen. Er zijn vele formaten/vormen van avi (codecs).

probeer het filmpje om te zetten naar een vob of iets dergelijks.

aangepast door BeoMaster

XTrend ET9000 - DM 800 HD - Triax 88 quad - Visiosat Big Bisat - 80 cm Universal sat - Panasonic Plasma Viera series - Epson TW-3500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...