Ga naar inhoud


Wie kan even helpen oscam in vuduo


Aanbevolen berichten

Heb OSCAM 1.20-unstable_svn build #6290 op mijn vuduo gezet, maar krijg er geen beeld op, leest wel de kaart uit.

Dit is de eerste keer dat ik er mee aan de slag ben gegaan, ben verwend met CCcam, was iets simpeler

Heb de files aangepast zoals Michel beschreven heeft, maar geen beeld...

post-50560-0-76260400-1327479783_thumb.jpg

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Die versie werkt niet op de VU+, je moet de build 6183 pakken. Hetzelfde probleem hier. Dagen aan het stoeien geweest en dat was de oplossing.

 

Kijk hier even voor de juiste versie: http://download.oscam.to/index.php?&direction=0&order=mod&directory=mips-tuxbox

 

Deze zet je in de map \usr\bin en even hernoemen naar oscam-experimental en de juiste rechten geven. Welke dat moet zijn kun je zien bij je versie die er nu op staat, die kun je verwijderen. Wel eerst even de cam stoppen.

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6290 werkt wel op de vu, heb hem aan de praat :D

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

het zal gegarandeerd te maken hebben met het opstarten van VU en Softcam/cardserver

ook ik merk dat er nog iets schort daaraan, alsof een cash geheugen de nieuwe settings niet tijdig wilt inlezen.

 

maar met wat gehark werkt het

(harken is boosaardig herstarten VU en Oscam)

 

ciao

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super! Wat heb je gadaan om em aan de praat te krijgen?

Heb de zoek functie gebruikt en oscam in getypt, wat settings van Michel en theparasol erin geflapt, en toen was er beeld en geluid, ben net terug van het werk en hij draait nog.

Nu nog eens kijken hoe dat cache gaat werken

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...