Ga naar inhoud


BlackBerry_Torch_9800 , wat triggert toetsenbord ?


aanj

Aanbevolen berichten

Mijn neefje zijn telefoon was "gevallen" , schermgedeelte losgebroken van de rest .

Nieuwe flatcable gemonteerd , frame enigzins rechtgebogen en hij werkt weer ,zelfs de lcd niet kapot .

Behalve het toetsenbord dat werkt niet als je hem uitschuift , welke schakelaar zorgt ervoor dat

de telefoon ziet dat het scherm open geschoven wordt ?

Of zou het toetsenbord altijd "aan" staan en zit er iets met het toetsenbord niet goed ?

 

 

 

Ad

Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s

Link naar reactie
Delen op andere sites


helaas ,en gelukkig maar ben ik niet bevriend met Jomanda,ennaangezien ik ook geen glazenbol heb ,kan nik je op afstand niet helpen,er kunnen alerlij oorzaken zijn waardoor het toetsenbord niet meer werkt,Wellicht is het meschien verstandiger een Motorola Razer te kopen ,die kunnen tegen een stootje,er zijn ook mobieltjes die water dicht zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK zou ook nooit een blackberry kopen , heb zelf een htc , commentaar toen ik een ander hem liet gebruiken :

Hou meteen een laptop tegen je oor .

Ik heb de erg vervormde slider wat recht gebogen maar nergens een schakelaartje o.i.d . gezien .

Maar hij reageert niet als hij open geschoven wordt , daarom zoek ik eerst daar ..

Hij werkt wel via touch , maar ik kan het niet hebben dat het toetsenbord niet werkt .

Wat voor de "val" gewoon werkte .

Betere dekking van het netwerk (vodafone) zou ook voorkomen dat gsm soms door de kamer "vliegen"

 

Ad

Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

In slide phones zit vaak een magneetje in het schuifgedeelte en een reedcontact in de telefoon. In mijn oude GW620 wel in ieder geval. Dit magneetje kan door de klap zijn los/kwijt gekomen.

Greetz

 

Mr|Repel

 

There are 10 kinds of people in the world

Those who understand binairy and those who don't

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...