Ga naar inhoud


Inloggen op box via IP lukt niet


Behindcorner

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik kan sinds kort niet meer inloggen op de box via het netwerk het IP adres 192.168.2.21

Eerder kreeg je dan op de PC de Clarke Xtrend te zien en kon je zelfs TV kijken.

Ik kom er niet meer in.

Verder lijkt hij wel te werken, want het streamen vanaf de NAS naar de box gaat wel goed, dus hij zit wel op dit IP adres, want in de box staat de netwerkkoppeling hierop ingesteld.

 

Wie kan me helpen?

Pioneer KRL-37V - Clarke Xtrend ET-9000 - Dreambox 600 - Marantz SR6200

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het hoeft er niet bij te staan maar als je het wel doet kom je er toch ook gewoon 'in'.

 

Heb je openwebif erop staan? Kun je ook op andere manieren niet bij je box (via je netwerk ook niet bijv?).

 

Maar daarnaast: zodra ik iets wil streamen via openwebif hangt het systeem en start het vanzelf opnieuw op; heb al eens een crashlog gepost maar niemand reageerde. Er zit gewoon sinds kort iets niet goed met die openwebif. Een dikke maand geleden kon ik ook 'alles' met openwebif (met name streamen).

Xtrend ET9000

Multytenne Twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik plaats geen poortnummer ofzo.

Ik kan wel streamen en kan vanaf de box ook op de NAS en PC komen, via het netwerk.

Ik kan alleen niet meer via de IP in de box komen en dat vind ik vreemd.

Via DCC prog kan ik hem ook bereiken, maar wil ook graag toegang via volgens mij inderdaad openwebif

Pioneer KRL-37V - Clarke Xtrend ET-9000 - Dreambox 600 - Marantz SR6200

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werkt hij gewoon met de laatste versie van openpli

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

openwebif stond niet geinstalleerd, heb ik nu wel gedaan en kom er nu inderdaad wel in.

Enige verschil is dat dit een andere visuele prog is.

De vorige was denk ik standaard van de Clarke Xtrend box en die kan ik dus niet middels IP meer bereiken.

Wellicht was dit een standaard plugin die er op de een of andere manier uit is gegaan.

Pioneer KRL-37V - Clarke Xtrend ET-9000 - Dreambox 600 - Marantz SR6200

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...