Ga naar inhoud


/media/hdd.net.usb


Antoin

Aanbevolen berichten

Opgenomen bestanden... / media/

 

hdd map

net map

usb map

 

 

Zo zie ik het ongeveer op mijn beeldscherm.

Als het net open zie ik de verschillende bestanden, oa. movie

echter als ik net of usb wil openen, zie ik de bestanden niet.

Voorheen wel, maar na software updates niet meer .

Er is aan mij verteld dat het pad niet goed meer is.

Hoe verander ik het pad op de ET9000.

Ik zie de bestanden wel op mijn windows Vista comp., via het netwerk

 

Met de vriendelijke groet

 

Antoin

Link naar reactie
Delen op andere sites


Opnames worden standaard opgenomen in de /media/hdd directory.

 

Als je alleen een USB harddisk hebt en geen interne harddisk, dan wordt de usb disk gemount naar /media/hdd ipv media/usb.

aangepast door LINKEY

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Dat schijnt tegenwoordig met openpli dus niet meer het geval te zijn, daardoor hadden veel mensen problemen met opnemen (en werkte de backupsuite -> backup naar HDD/USB ook niet goed meer)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je alleen een USB harddisk hebt en geen interne harddisk, dan wordt de usb disk gemount naar /media/hdd ipv media/usb.

Precies andersom: /media/usb als je een externe harde schijf hebt en /media/hdd (en in het kort /hdd) voor een interne.

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel een interne harde schijf, deze werkt wel goed.Het pad is... / media/hdd/ " de te openen bestanden"

 

Maar als ik de externe schijf wil openen, / media/ usb , dan werkt deze niet en ook net openen lukt niet. Het pad is na update kennelijk gewijzigd.

Wat ook een mogelijkheid is, de software, waarin het wel werkte weer te downlouden . Maar welke is dat. Wel een les om elke keer voordat je update de bestaande sofware te backuppen.

Wie heeft een oplossing

 

m d vr groet

 

Antoin

Link naar reactie
Delen op andere sites

media/usb De bestanden op externe harde schijf zijn weer zichtbaar. De externe schijf, was niet goed aangesloten op de usb poort . Stom natuurlijk, ik had dit als eerste moeten controleren.

Maar via "media/net " zie ik de bestanden op de computer via het netwerk nog steeds niet of daar het pad niet goed is, of wat dat moet zijn weet ik niet. Maar ik vermoed nu, dat het niet aan de software ligt maar aan instellingen op mijn computer.

De xtrend 9000 ziet aanvankelijk de computer wel als ik

“opgenomen bestanden…./media / net/” opent deze wel met : “usersPC_van_ANTON ”

maar er wordt dan gemeld: de ”map …./media / net/usersPC_van_ANTON bestaat niet”.

Als ik op de pc “Alle gedeelde netwerkmappen op deze computer weergeven“ opent., opent deze met : netwerk PC_VAN_ANTON plus de gedeelde mappen

 

Met de vr groet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...