Ga naar inhoud


Vermelding zendernaam in display


RaveMaus

Aanbevolen berichten

Het is er eindelijk van gekomen: een Vu+Ultimo in bezit... Super ontvanger zoals overal geschreven wordt. Toch gelijk een vraagje.

 

VTI blijft mijn favoriet systeem en heb dus versie 4.1 meteen geïnstalleerd.

Alle mogelijke info op dat superdisplay van de Ultimo zoals klok, resttijd uitzending, naam van de uitzending enz. Icoontjes dat de uitzending in HD is, of er dolby geluid is, er een opname loopt enz. staan bovenaan de display. De rechterhelft van het display wordt ingenomen door de melding "Vu+ Ultimo" wat ik er toch wel over vind.

Als ik in het VTI panel wat ga spelen kan ik verscheidene displayscènes aanklikken, zowel voor in Stand-by als in bedrijf. Ik dacht op 1 scène na, staat er in een voorbeeldfoto op de plaats waar bij mij "Vu+Ultimo" in het display staat, het logo van de zender waar naar gekeken wordt.

 

Omdat ik nergens de zendernaam op het display kan zien lijkt me dat wel een prima idee dat zenderlogo. Hoe krijg ik het erop?

 

Tnx,

Gert

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij VTI kun je die bij applicatie's downloaden bij picons . Ik gebruik ze ook , enkel die van 23 en 28 oost doen het niet . 13 en 19 oost wel .

 

14tvjfa.jpg

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg alle mogelijke logos nu zichtbaar op de infobalk op de tv.Maar op het display van de Ultimo blijft ook bij 19gr vu+ultimo staan.

Weet je toevallig vanbuiten welke picon het juist is,want er zijn er wel wat...

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Intussen heb ik alles van Duitsland,Engeland en Nederland sd werkend. Behalve TVV waar ik dan op geabonneerd ben geeft niets :( ook 2BE niet die volgens mij toch ook op 19 zit.

Maar super dat ik nu toch al weet hoe jij de 19 van TVV werkend hebt. Ik bekijk het nog eens terug als ik een gaatje zie.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Intussen heb ik alles van Duitsland,Engeland en Nederland sd werkend. Behalve TVV waar ik dan op geabonneerd ben geeft niets :( ook 2BE niet die volgens mij toch ook op 19 zit.

Maar super dat ik nu toch al weet hoe jij de 19 van TVV werkend hebt. Ik bekijk het nog eens terug als ik een gaatje zie.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Intussen heb ik alles van Duitsland,Engeland en Nederland sd werkend. Behalve TVV waar ik dan op geabonneerd ben geeft niets :( ook 2BE niet die volgens mij toch ook op 19 zit.

Maar super dat ik nu toch al weet hoe jij de 19 van TVV werkend hebt. Ik bekijk het nog eens terug als ik een gaatje zie.

 

Heb je die met de zombi lcd picons er nu op staan ? Mis zelf ook een boel lcd picons :(

VU+-Ultimo4k + VU+-zero4K + Multibox 4k + 100cm 13-19-23-28 + 110cm Dish + SG2100

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de zombie LCD picons lijkt het toch te werken.

Blijkbaar staan in de zenderlijst die ik gebruik de 23 zenders vooraan. 2BE die vooraan staat oa.

Als ik dan specifiek zoek op TVV zenders van 19 graden heb ik de logotjes wel...

 

Is daar dan zelf niets aan te doen om die ook op 23 werkend te hebben,of kan je eigenlijk de maker ervan niet op 1 of andere manier contacteren?

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me een vraag waard op het vti forum.

Alleen spreche ich keine deutsch ;)

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal het in een helder moment eens proberen.Google translation kan al een hulp zijn :P

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...