Ga naar inhoud


Ziggo CI+ CAM Module voor Digiturk Turkije


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen.

 

Ben nieuw op dit forum, mijn eerste Nederlandse forum dus :) ben beter met het Engels maar ik probeer het in het Nederlands!

 

Ik zou graag weten of ik een CI+ CAM Module kan gebruiken voor "Digiturk Turkije" (DVB-S) en of dit het zelfde CI+ CAM module kan zijn als die voor Ziggo. Het merk is Irdeto @SMIT, en precies deze.

 

ci-module-voor-ziggo1.jpg

 

De module werkt goed met mijn Ziggo abonnement (DVB-C) in Nederland, maar 'Digiturk Turkije' verkoopt helaas geen CI+ CAM module met hun abonnementen - ze willen separate adapters verkopen, maar die wil ik niet. 'Digiturk Euro' verkoopt wel een CI+ CAM module http://www.digiturk....Olabilirim.aspx, en ik denk dat het een van deze Irdeto @SMIT CI+ CAM modules beneden is, maar ik zal geen 'Digiturk Euro' krijgen. Ik denk dat de eenige verschil tussen "Digiturk Turkije" en "Digiturk Euro" de zender pakket is, klopt dat?

1000586_DE_digiturk-logo-2011-mit-modul.jpg943772_BB_00_FB.EPS_250.jpg

 

Dus, Is er een verschil tussen de Ziggo (DVB-C) en de Digiturk (DVB-S) CI+ CAM modules? (Beide zijn Irdeto @SMIT maar hebben de naam van de firma op het product... ik weet niet of het iets uitmaakt) Bovendien, werkt CI+ CAM met Digiturk helemaal niet of wel? Ik kan niets op de website vinden, dat dit goedkeurt. Is er iemand die heeft het eigenlijk probeert?

 

De module en TV abonnement is een cadeau voor mijn ouders in Turkije :P en ik wil geen separate adapter voor hen, maar een CI+ CAM kaart voor hun Samsung Smart TV, en om ruimte te besparen. :)

 

Alvast veel bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...