Ga naar inhoud


LCD-TV Philips 37PFL5603D/10 slechte kleuren


boarder

Aanbevolen berichten

Deze LCD-TV geeft een negatief beeld waarbij de kleuren gewisseld zijn. Helderheid, contrast en kleurinstelling wijzigen niet wanneer de waarden aangepast worden.

In de SAM zijn geen fouten opgeslagen en de firmware die er in zit is up to date.

De volgende stap is meten, maar waar begin aan bij zo'n ding?? Ik heb wel de service handleiding en het chassis is de Q522.2E.

Wie weet raad??

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...

Ik heb een probleem met dezelfde TV.

Reparatie zou 272 euro gaan kosten.

Software update gedaan maar geen verbetering.

Bij mij is het beeld donkerder over het hele scherm.

 

Heeft iemand van jullie dit zelf kunnen oplossen door het plaatsen van het onderdeel.

Heeft iemand van jullie dit laten oplossen, maar dan een stuk goedkoper dan 272 euro?

 

Hopelijk reageert iemand nog. Zo te zien hebben meer mensen deze TV gekocht begin 2009 en nu allemaal problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn bijna allemaal bekende problemen ,typies philps ,je weet wel Lets (think we ) Make Thinks Better.

Bij een Duitse groot grutter, AL .. hebben ze nu een 21,5 "" LED backlcht tv met ingeb.dvd sp en er word zelfs een DVBT ant, bij geleverd,is zelf van een CI slot en usb ,2HDMI en VGA aansl. voorzien voor €119-

Ze hebben een aardig beeld,alleen de scart aansl. ruist wat.

dus voor dat geld kun je niks repareren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

AS15-F.pdfvervang op de t-con print het ic AS15F

AS15-F.pdfvervang op de t-con print het ic AS15F

Beste Steve, bedankt voor je reactie. Het document is voor mij te technisch maar hoe dichter ik bij de kern van het probleem kom, des te goedkoper zal het zijn om op te lossen. Ik ga morgen in Nijmegen contact zoeken met een reparateur en dit meegeven. Op ***geen-reclame*** kost dit onderdeel 5 euro: http://www.***geen-reclame***.de/itm/261102030776?nma=true&si=piLsHHQNvQJc4Jnn5rKWnGKl4eo%3D&rt=nc&_trksid=p4340.l2557&orig_cvip=true.

 

Of is dit een onderdeel wat ik er zelf zo op kan klikken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...