Jump to content

Internet Streams, maar niet met ET-Livestreams

vrolijkevriend
 Share

Recommended Posts

Na 2 dagen gepruts ben ik erachter dat ET-Livestreams bij mij een gek probleem oplevert, namelijk dat /hdd (/media/hdd/) niet meer benaderbaar is.

ET-Livestreams doet het zelf overigens wel goed, maar ik vind de bijwerking te lastig om ET-Live te blijven gebruiken.

Dus, als iemand hier een oplossing voor weet, dan graag.

Als alternatief wilde ik (na opnieuw flashen) via Weblinks NL streams bekijken, maar die geven geen beeld en geluid.

Opnieuw: als iemand hier een oplossing voor weet, dan graag!

Grt. Theo

Xtrend ET9000 (OpenPli), Wavefrontier T90

Ik heb in totaal 3 keer opnieuw geflasht en de boel weer van voor af aan geinstalleerd. Steeds hetzelfde gedoe nadat ik ET livestream heb geinstalleerd. Dus, ik vind het fijn dat het bij jou werkt Cobus, maar bij mij dus niet. Ik zat te denken: misschien mijn USB HD? Misschien de wifi USB?

Xtrend ET9000 (OpenPli), Wavefrontier T90

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By jhar1
      Sinds een dag of wat doet de display op de ontvanger niets meer, de ontvanger zelf werkt wel gewoon.
      Ik heb de ontvanger al geherstart, ook helemaal uitgezet maar niets helpt.
      Net voordat hij niets meer deed zag ik nog enkele @@ -tekens in het display en werd het opnamesymbool getoond terwijl er niets opgenomen werd.
      Ik zal kijken met een display van een andere 9000 of het display stuk is.
      Als dat niet het geval is, waar zou dan het probleem kunnen liggen ?
      Alvast bedankt voor de antwoorden !
    • By MauriceW2
      Hallo,

Ik heb een raar probleem met mijn Xtrend ET9000. Elke 38 seconden wordt het beeld blokkerig en erg slecht.

Het geluid valt soms ook even weg. Meteen daarna is het weer goed.

En dan weer ongeveer 38 seconden daarna hetzelfde. En zo gaat het maar door.

Eerst verdacht ik dat de LNB's niet meer goed waren of dat de schotel niet meer zuiver gericht stond.

Maar die 38 seconden is raar.

Kan het (weer) een voeding probleem zijn? Dat de spanning voor de LNB's na 38 seconden dipt? Alsof er (weer) een of meerdere elco's niet meer goed zijn?

Ik heb de elco's al eens vervangen. Ook heb ik de complete voeding afgelopen mei vervangen (net een half jaar geleden)

Kent iemand dit probleem?

Maurice

• By Korretje
      Ben ik de enige ?, of hebben er meer last van.
      Automatisch wordt de tijd opgehaald, GMT +1 uur....echter er zit bijna 6 minuten verschil in de tijd.
      De EPG loopt voor geen meter meer.

ligt het aan instellingen bij mij ? of hebben er meer last van.

• By MartinK
      Hallo,
      Ik heb het volgende probleem met mijn Xtrend ET9000:
      TV kijken gaat prima, maar opnemen en tv kijken gaat niet samen. Kan niet afstemmen , staat er in beeld terwijl het opnemen goed gaat.
      Dit ging altijd wel goed, dus is er (volgens mij) een tuner of de Lnb defect.
      De 2 kabels van de Lnb op tuner 1 gezet,  beide keren beeld, dus de Lnb is oké.
      De kabels van de Lnb op tuner 2 gezet en beide keren geen beeld.
      Mijn conclusie is dus dat tuner 2 defect is.

Nu heeft de ET9000 vaste tuners. Dezen kunnen niet gewisseld worden?
      Moet ik uitkijken naar een nieuwe decoder? Of is er nog een andere optie of oorzaak?

Bvd voor je reactie!

• By 1945jojo
      Gebruik Openpl 7 met de zenderlijsten van Hans 19,2 en 23,5 met stream op Zgemma H5

Heeft perfect gewerkt maar kan nu geen enkele stream meer openen.

Wat doe ik niet nu eigenlijk goed??? niet 
    • By jhar1
      Hallo allemaal,
      de afgelopen dagen met alle regen was het onmogelijk om via de satellietschotel te kijken naar zenders van CD, het beeld was dan blokkerig.
      Vanochtend heb ik de ontvanger weer aangezet enwas het beeld nog steeds blokkerig ondanks het feit dat er een stralend blauwe lucht is.
      Daarop de Softcam (CCcam221) geherstart, maar sindsdien zie ik niets meer op de gecodeerde zenders, het EPG laat wel zenderinfo zien, zie bijgevoegde foto.

Het CD-info-kanaal is ook blokkerig, zie bijgevoegde foto.

FTA-zenders doen het  goed, ook op HD.
      Ik heb de Box softwarematig, maar ook hardwarematig geherstart, geen resultaat.
      Ook het opnieuw inladen van de zenders m.b.v. Fastscan gaf geen verbetering.
      Heeft iemand een idee waar ik het moet zoeken ?

Alvast bedankt voor jullie suggesties !

Jaap
    • By matthijs12
      Goedemiddag allemaal,

Ik zoek een vervanger voor mijn XTrend ET 9000 die onverklaarbare kuren heeft.

Maak nu gebruik van:
      - TWIN-tuner;
      - interne harde schijf;

Kent iemand een beter alternatief (ander merk mag ook) voor de Xtrend ET900?

Groeten Matthijs
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.