Ga naar inhoud


Het Weer plugin


DoeEensGek

Aanbevolen berichten

Doe Eens Gek heeft normaal de onderhoud hiervan maar geef eens aan wat je hiermee bedoeld met regel 170!

Dit is bij mij regel 170: self.wtext.append('Waar schijnt de zon het sterkst!'). Het enige wat bij mij niet doet is Buienradar 2uur vooruit.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites


ik bedoelde regel 171. deze was namelijk gelijk aan regel 166: self.wtext.append('2 uur vooruit kijken of het dan nog regent') 

ik heb deze plugin ge-installeerd via the feed van OpenXta en ik doe regelmatig een update.

ik zal de plugin.py file toevoegen aan deze reactie dan kun je zien wat ik bedoel.

 

grt Lucifer

plugin.rar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lucifer, ik geef mijn brouwsel altijd af bij openpli, andere bouwers, waaronder openatv zijn soms later in updates doorvoeren.

Ik zal proberen, maar beloof niks om dinsdag even een opgeruimde versie (onnodige spaties, witte regels, etc. verwijderen.)

Vanwege alle recente updates bij buienradar en tijdsgebrek werkt niet alles meer.

Heb er geen tijd voor maar vind zelf ook wel leuk als de app blijft werken. Iedereen mag eraan werken, moet alleen geen wild aan buienradar plugins worden.

 

Ben trouwens nog opzoek naar een methode om 2 plaatjes overelkaar te laten zien. Dan kan ik 2u  vooruit ook weer actief maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi DoeEensGek, bedankt voor je reactie, de reden dat ik deze reactie geplaatst heb, is dat het me opviel dat de info niet helemaal klopte en als ik iets zoiets zie dan probeer ik uit te vinden

waar het prbleem zit. gewoon uit interesse. ik ben geen programmeur, slechts een hobby'ist en als ik het probleem gevonden heb, dan probeer ik er achter te komen wie de programmeur is,

en laat ik weten wat ik gevonden heb. ik ben zelf niet in staat om een plugin te schrijven en ik ga ook niet aan de haal met andermans werk. ik richt me meer op het maken en aanpassen van skins.

ik heb de skin xml van jou plugin toegevoegd aan een SD skin en de boel wat ge-reseized zodat alles binnen het beeld valt. en tijdens het testen viel het me dus op dat de info hier en daar niet klopte.

verder vind ik het een prima plugin. mooi werk.

 

hoi dutchandrew, wat jouw reactie betreft, het bestand dat ik aan de vorige reactie heb gekoppeld is slechts een file van de complete plugin ter inzage. deze file zit in de plugin 'Het Weer'.

ik zou een complete plugin kunnen plaatsen, maar er komt binnenkort vast wel een update. in de bovenstaande reactie aan DoeEensGek heb ik al laten weten dat ik niet aan de haal ga

met andermans werk. als je via een pc kontakt kan maken met je ontvanger dan kan je zelf de plugin.py file van 'Het Weer' aanpassen. (regel 171 verwijderen) daarna je ontvanger opnieuw opstarten en dan zie je het resultaat.

 

groet Lucifer

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi DoeEensGek, bedankt voor je reactie, de reden dat ik deze reactie geplaatst heb, is dat het me opviel dat de info niet helemaal klopte en als ik iets zoiets zie dan probeer ik uit te vinden

waar het prbleem zit. gewoon uit interesse. ik ben geen programmeur, slechts een hobby'ist en als ik het probleem gevonden heb, dan probeer ik er achter te komen wie de programmeur is,

en laat ik weten wat ik gevonden heb. ik ben zelf niet in staat om een plugin te schrijven en ik ga ook niet aan de haal met andermans werk. ik richt me meer op het maken en aanpassen van skins.

ik heb de skin xml van jou plugin toegevoegd aan een SD skin en de boel wat ge-reseized zodat alles binnen het beeld valt. en tijdens het testen viel het me dus op dat de info hier en daar niet klopte.

verder vind ik het een prima plugin. mooi werk.

 

hoi dutchandrew, wat jouw reactie betreft, het bestand dat ik aan de vorige reactie heb gekoppeld is slechts een file van de complete plugin ter inzage. deze file zit in de plugin 'Het Weer'.

ik zou een complete plugin kunnen plaatsen, maar er komt binnenkort vast wel een update. in de bovenstaande reactie aan DoeEensGek heb ik al laten weten dat ik niet aan de haal ga

met andermans werk. als je via een pc kontakt kan maken met je ontvanger dan kan je zelf de plugin.py file van 'Het Weer' aanpassen. (regel 171 verwijderen) daarna je ontvanger opnieuw opstarten en dan zie je het resultaat.

 

groet Lucifer

 

Ik ben ook maar een hobbyist, om mee te beginnen. Zit in hetzelfde schuitje als jouw. Heb ik eens wat tellen over vind ik het leuk om hieraan te werken.

Probleem is alleen dat de updates van buienradar mij slecht uitkwamen.

 

Iedereen is vrij om mee te helpen. Wel is belangrijk dat je beetje uptodate bent met je versie. Meestal bij pli ben je uptodate. Andere forums kan ik niet beloven. OpenAtv liep bijvoorbeeld achter laatst.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook maar een hobbyist, om mee te beginnen. Zit in hetzelfde schuitje als jouw. Heb ik eens wat tellen over vind ik het leuk om hieraan te werken.

Probleem is alleen dat de updates van buienradar mij slecht uitkwamen.

 

Iedereen is vrij om mee te helpen. Wel is belangrijk dat je beetje uptodate bent met je versie. Meestal bij pli ben je uptodate. Andere forums kan ik niet beloven. OpenAtv liep bijvoorbeeld achter laatst.

 

Nou DEG niet zo bescheiden hoor.Je hebt werkelijk een heel mooie plugin gemaakt waarnaar ik dagelijks kijk.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima update, de versie die ik via de OpenXTA-feed had ge-installeerd is versie 2.4

ik weet niet of je het wat vind, om het versie nummer op het scherm zichtbaar te maken want dat kan ik alleen zien via: Plugin Browser/verwijder plugins/extensions

als het eenmaal ge-installeerd is.

 

groet Lucifer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Op dit moment krijg ik bij de temperatuur kaarten error downloading. Heeft iemand anders dit ook of zit de fout bij mezelf

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds gisteren werken de temperatuur kaarten weer

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...