Ga naar inhoud


Welke sat's moet ik richten vanuit de UK (4 head install)


dreamphone

Aanbevolen berichten

Ik heb een oude CRT TV dus HD heeft niet zo veel nut, en ik kan de HD kanalen missen dat is geen probleem (tenminste als er nog niet HD kanalen bestaan, maar ik ga wel eens ff zoeken op de tv vlaanderen site

en misschien kan ik ooit wel iemand vinden die Pebble op een internet stream kan gooien voor me(de kids) ik kan eens kijken of ik niet wat bij mijn vader kan plaatsen daarvoor.

 

 

tot zo ver iedereen bedankt voor de info (vooral Sprietje)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je zult tóch een hd-ontvanger moeten hebben om bepaalde SD-zenders te kunnen zien, vanwege dat ze in mpeg4 gecodeerd zijn, in plaats van het oudere mpeg2. Een oude ontvanger kan alleen mpeg2 streams laten zien.

Voor CDS en TVV weet ik het lijstje niet zo, maar de meeste kans op een mpeg2 zender is op 19.2E iig voor CDS.

 

Zenderlijsten CDS en TVV:

http://nl.kingofsat.net/pack-canaldigitaal.php

http://nl.kingofsat.net/pack-tvvlaanderen.php

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je dagg

 

in dat geval gaat het voor mij dus over, aangezien er geen financiele middelen zijn om een HD ontvanger aan te schaffen

dus als iemand nog iets heeft aan een dreambox 500+ tegen elk aannemelijk bod

(nu aanwezig in UK maar kan deze 18 okt mee laten nemen naar de omgeving utrecht door iemand)

 

Ray

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, zo erg is het ook weer niet dreamphone, zie onderstaande lijst voor CDS die ik nog gevonden heb. Kijk maar of het nog de moeite waard is, als er in de kolom mpeg4 niks staat is het mpeg2...

Maar er zal steeds meer overgegaan worden naar mpeg4, dat is een tijdje geleden al ingezet.

canaldigitaal-sd-zenderlijst-tv-radio.pdf

aangepast door dagg

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet wel weer even slikken als ik dit soort bedragen zie voor reeds een goed merk HD ontvanger.

Ik me achteraf altijd bestolen als ik die oude bon zie van mijn eerste Topfield SD-ontvanger. :cry:

 

(Sorry, was even off topic. :blush: )

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...