Ga naar inhoud


Brief van incassobedrijf gehad


Daan

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ooit de tandarts laten weten dat er geen gemeenschappelijke familie meer bestaat?

Wanneer zijn patiëntenadministratie nooit is aangepast kan ik mij voorstellen dat die rekening bij TS terecht komt.

Een simpel telefoontje naar de tandarts waarbij je hem er alsnog van op de hoogte stelt dat er geen maatschappelijke binding meer bestaat tussen de (ex)-echtelieden en het probleem is opgelost.

 

Het incasso kantoor krijgt alleen maar een dossier en weet niet anders dan dat de schuldenaar reageert met "is niet voor mij".

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit is wel grappig : bij het lezen van dit onderwerp krijg ik dus ads te zien van een inc*ss*-bedrijf met de melding "no cure no pay " - dat zegt al veel over hun werkwijze .

Maar tegelijkertijd wil ik verwijzen naar een draadje dat hier ook loopt over de google-ads over c*rdsh*ring , waarbij iemand stelde dat je die ads enkel te zien krijgt als je zelf die woorden intypt , maw als je op zoek bent naar c*rdsh*ring : niet dus , want ik heb op geen enkel moment de woorden " i*c*ss* getypt . Alleen het lezen van het onderwerp is dus al voldoende om ongewenste ads te krijgen .

post-41082-0-35238800-1351329720_thumb.jpg

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik heb dat zelf natuurlijk ook nooit beweerd. Advertenties worden hier weergegeven op basis van pagina inhoud en op basis van tracking cookies. Dat doet google en daar hebben wij nogmaals nauwelijks of geen invloed op.

 

Bovendien is je opmerking volledig off-topic.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

, waarbij iemand stelde dat je die ads enkel te zien krijgt als je zelf die woorden intypt , . Alleen het lezen van het onderwerp is dus al voldoende om ongewenste ads te krijgen .

 

Even oftopic..

Ik schreef in aparte regel::Google "onthoud" jouw surf gedrag en vervolgens krijg je ads over jouw surf gedrag te zien.

Had misschien iets anders kunnen formuleren, maar TS zal ongetwijfeld per ongeluk, op een site terecht zijn gekomen, waar iets over CS te lezen was..

Sorry als het verkeerd over kwam :unsure:

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooit de tandarts laten weten dat er geen gemeenschappelijke familie meer bestaat?

Wanneer zijn patiëntenadministratie nooit is aangepast kan ik mij voorstellen dat die rekening bij TS terecht komt.

Een simpel telefoontje naar de tandarts waarbij je hem er alsnog van op de hoogte stelt dat er geen maatschappelijke binding meer bestaat tussen de (ex)-echtelieden en het probleem is opgelost.

 

Het incasso kantoor krijgt alleen maar een dossier en weet niet anders dan dat de schuldenaar reageert met "is niet voor mij".

 

Nog even terug te komen dat is niet waar wat je zegt over het simpel telefoontje das niet waar heb dat nu weer ondervonden.

 

kreeg vandaag weer een brief van dat buro weer een brief met laatste waarschuwing heb diverse malen gebeld volgens mij hebben ze een plaat voor hun kop die willen echt niet luisteren,

 

heb ook contact met me ex gehad die had nooit een aanmaning gehad die heb zelf ook naar dat incasso bedrijf gebeld en gezegd dat zij er verantwoordlijk ervoor was en dat er geen post meer of soort bedreigingen naar mij moest gestuurd, ze heeft haar adres en gegevens doorgespeelt aan dat kantoor,maar het kwartje valt niet.komen ze toch hier weer met een dreigbrief.

maandag ga ik naar dat kantoor ik ga er niet weg tot ze het orde hebben gemaakt dan moeten ze me maar verwijderen of oplaten pakken,

ben er klaarmee.

aangepast door Daan
  • Like 1

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet doen, een brief sturen, klaar.

 

ik zal het bij een poging doen als ze de brief wel willen lezen en als ze nu eens 1x snappen dat ze bij de verkeerde persoon zitten.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar heb je die tandarts nu al laten weten hoe het zit?

 

Hij heeft dat incasso bureau opdracht gegeven bij jou geld te halen, hij is de enige die dat bureau terug kan fluiten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig tandarts frontaan BV die failliet is ?

 

Ook toevallig vernomen dat een patient voor 5.000,00 euro kronen en

bruggen daar heeft laten zetten en tegen kwitantie contant betaald !!

Nu probeert een incasso buro die 5.000 nog eens te vangen.

Kwitantie is naar incasso gefaxt ,ben benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar heb je die tandarts nu al laten weten hoe het zit?

Hij heeft dat incasso bureau opdracht gegeven bij jou geld te halen, hij is de enige die dat bureau terug kan fluiten

 

Da's nog maar de vraag. Mijn tandsarts besteed alle betalingen uit aan een administratie kantoor. Daardoor krijgt hij altijd zijn geld en hoeft hij niet achter wanbetalers aan te rennen maar kan hij zich bezig houden met zijn echte werk.

 

Dat administratiekantoor kan ook een incassobureau hebben of ze schakelen daar weer een andere partij voor in. Ik gok dat het incassobureau hier de boosdoener is. Vandaar dat ik al had aangegeven dat er een aanklacht wegens privacy schending moet komen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gok dat het incassobureau hier de boosdoener is. Vandaar dat ik al had aangegeven dat er een aanklacht wegens privacy schending moet komen.

 

Dat hoeft nog niet zo te zijn. De tandarts levert de gegevens aan (adres etc.) aan het administratiekantoor. Die geeft het weer door aan het incassoburaeu.

Als bij de tandarts al e.e.a. fout gaat met het adres, dan moet de tandarts wel een correctie gaan toepassen!

VU+ Duo - OpenPli 4.0 - VU+ Solo - OpenPli 4.0

TeVii DVB-S2 - MyTheatre - DVB Dream
Wavefrontier T90 (0,8W - 28,5E) - Triax 88(30W) - 2x EMP 168-w V2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als bij de tandarts al e.e.a. fout gaat met het adres, dan moet de tandarts wel een correctie gaan toepassen!

Iemand die beweerd moet het ook bewijzen.

1.is incasso bevoegd namens tandarts te handelen (bewijs vragen)

2.bewijs vragen op grond van welke gegevens de vordering ingesteld wordt.

 

Ik vermoed dat de tandsarts collectief failliet is en dat de curator alle vorderingen

aan het incasso gegeven heeft.

Jammer dat Daan hierop niet wil antwoorden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een gedoe allemaal. Als je 100% zeker weet dat die rekening niet voor jou is dan laat je ze jou toch gewoon dagen?

 

Zo eenvoudig is dat niet die jongens gaan gewoon terroriseren zoals

bellen (dat doen ze niet eens zelf maar laten de computer automatisch b.v. 2 keer per dag met een standaard bericht)

sms'n gaat ook met de computer

brieven sturen.

 

De opzet is de mensen zo gek te krijgen dat ze toch betalen ook al zijn ze er niet

toe verplicht.

 

OK je kan aangifte doen bij de politie van laster/afpersing/enz maar die politie wil ik nog

meemaken die een PV opstelt tegen een incasso buro ,maakt de politie een

pv zal de officier beslist tot seponatie overgaan.

 

Het is niet eerlijk ik weet maar de praktijk is zo

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo eenvoudig is dat niet die jongens gaan gewoon terroriseren zoals

bellen (dat doen ze niet eens zelf maar laten de computer automatisch b.v. 2 keer per dag met een standaard bericht)

sms'n gaat ook met de computer

brieven sturen.

 

De opzet is de mensen zo gek te krijgen dat ze toch betalen ook al zijn ze er niet

toe verplicht.

 

OK je kan aangifte doen bij de politie van laster/afpersing/enz maar die politie wil ik nog

meemaken die een PV opstelt tegen een incasso buro ,maakt de politie een

pv zal de officier beslist tot seponatie overgaan.

 

Het is niet eerlijk ik weet maar de praktijk is zo

 

Ik heb veel moeten praten vandaag ben er naartoe geweest zat me gewoon niet lekker,het kwartje is eindelijk gevallen en het dossier is gesloten ;) en geen last meer van het verschrikkelijke incassoburo.

 

krijg nu nog wel bevestiging dat het afgedaan is..

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...