Ga naar inhoud


Animal Planet 24/7 terug maar Disc. Science verdwijnt?


Gerard 76

Aanbevolen berichten

en waarom horen wij hier niks van.

wat moet ik nu met zo'n !@# zender als Animal Planet doen

 

laten iets anders er af gooien, er zit toch al genoeg bagger op CD.

wat is dit toch een !@# organisatie.

 

en dit kan allemaal zomaar.

 

het geluk is dat ik hem nog wel via SKY UK heb. maar ja....

 

gr.

henk

aangepast door henkie73

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Alle zenders uit het oude themapakket zijn zo langzamerhand aan het verdwijnen.

E!, Syfy, 13th street en nu Discovery S.....nog iets vergeten? Waren ook de zenders waar ik naar keek.

 

Als je dan niet naar de kabel wilt/kunt kun je met dit 'pakket aan tv zenders bij CD' bijna beter een 'all in one" tv, bellen en internet pakketje nemen bij bv Telfort, Scarlet of T-mobile voor < 38 euro....heb je gelijk 13th Street weer terug. ;)

 

Dit gaat in iedergeval de verkeerde kant op heb ik het gevoel.

 

De meerwaarde van Canal Digitaal is in een rap tempo aan het afbrokkelen!!

Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR

ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk er ook sterk over om te downgraden, denk dat het dan ook nog een beetje goedkoper wordt.

 

Heb nu oud familiepakket met oud themapakket.

Hierbij heb ik dan later hd en film1/sport1 pakket bijgenomen.

 

Dankzij dit oud themapakket kon ik gewoon kijken naar alle Discovery themakanalen alsook SyFy en 13th street.

 

Die meerwaarde is ondertussen volledig weggevallen. Canal Digitaal is echt de verkeerde weg aan het opgaan

wat zenderaanbod betreft.

 

Zal eens nakijken welke zenders er zouden verdwijnen als ik naar het volgende zou gaan

- basispakket,

- hd pakket

- film1/Sport1 pakket

 

Zou ik dit eventueel ook kunnen downgraden via "mijn canal digitaal" omgeving?.

Hoop van wel, anders moet ik via mijn nederlandse tussenpersoon gaan en hem brief laten schrijven.

 

groeten,

 

Pieter

aangepast door Pieter-Brugge

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit na deze actie en wijziging ook te denken over downgraden van het Entrtainment pakket naar familie of basis maar ik wil dan Sport 1 erbij en dan blijkt toch dat sport1 in Entertainment goedkoper in de maand is dan een appart obbo van Basis en sport1. Ze weten het wel zo te organiseren dat alles half is. Sport1 in Entertainment is zonder Sport voetbal maar wel met Golf, terwijl sport 1 eigenlijnlijk de vervanger is van destijds Tele2 voetbal met twee kanalen dus zou het normaal zijn als Sport1 select en Sport1 voetbal in dit pakket zou zitten.

Ik weet niet wie de pakketten bij deze club samen stelt maar het is een grote bende op dit moment met allemaal maar half werk.

 

Wordt tijd dat er eens een bezem door die club gaat en er mensen op bestuurlijk niveau komen te zitten die:

1 klantgericht werken en de pakketten naar behoren indelen en de verliezen van kanalen goed naar waarde opvullen.

2 Totaal pakket aanbied zoals totaal filmpakket in HD, Sport1 Pakket met sub kanalen in HD, Eredivisie live met 3 en min 2 HD kanalen.

3 een goede klantenservice opzetten die de actuele informatie van zowel actuele storingen en wijzigingen direct vermeld op hun site.

4 de sids beperking van de kaart opheffen omdat dit totaal zijn doel heeft gemist.

5 Stopt met hun webwinkel en het leveren van apparatuur en dit weer onderbrengt in de vakhandel.

 

Vult u rustig verder aan.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

zo te lezen heb ik dus de juiste keuze gemaakt door mijn abbo per 01-07-2012 stop te laten zetten en een payserver accountje te nemen.

Dit na aanleiding van het gedonder met de kaarten zenders op zwart.

 

Heb nu 100/100 opbeperkt bellen en alle tv zenders. (Behalve HBO,ED, en die arabische shit) Voor €59,- per maand.

 

En ik denk dat steeds meer mensen dat gaan nemen aangezien glasvezel steeds meer standaard wordt in de meeste gemeentes. (Zelfs buiten gebieden worden aangesloten)

 

Voor de rest die geen glasvezel kunnen nemen wens ik sterkte. Ik ben blij dat ik na 15 jaar niet meer afhankelijk ben van C+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grmmbl... :mad:

Een leerzaam kanaal weg voor een één of andere vrouwen/homo zender.

Dieren zijn er om te eten, niet om naar te kijken.. :grin:

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

AP = SD 4:3 .. (#*&$@*^%# .. je zou ze toch iets willen aandoen onderhand...

 

Gooi dat disney toch lekker op 1 kanaal met xd .. en maak een kinder-pakket.. of dump het in het familie pakket.. maar blijf met je poten van het entertainment pakket af, waar een hoop mensen voor 'informatie' en 'leergierige' zenders gekozen hebben. Lees AP, Disc. Science. etc..

aangepast door MACKerMD

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...