Ga naar inhoud


Vti plugin hide en andere vragen


Gorefest

Aanbevolen berichten

Hoi, zelf draai ik openpli maar heb bij iemand anders vti 5.x op een ultimo gezet.

Ik kan nergens een plugin vinden om plugins te hiden... Hij staat bij iemand ie er niet veel verstand van heeft en wil graag volgorde veranderen en een paar hiden.

 

Ook lukt het niet om bepaalde voorgeinstaleerde onzin plugins te verwijderen. Als ik ze aanklink om te verwijderen staan ze er even later nog gewoon in. Onder andere die cddb tool die info van cd's ophaalt.

 

Wie kan mi op weg helpen?

Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites


goreforest,

het is een apparaat dat eigenlijk juist alles mogelijk moet maken voor den gebruikert

om nu alles te gaan verbergen is een hele andere weg die je inslaat

 

met VTI zerO kun je een en ander deinstalleren (wel opletten wat jij daar kiest)

en dus is die waarschuwing tussen haakjes ook eventueel een onderdeel van wat je wilt voorkomen....

 

maar net zo als een oude vcr tape (analoog) middels overschrijven van een reeds opgenome film regelmatig voorkwam in de huishoudens is de gebruiksaanwijzing leren kennen veel belangrijker

 

ik weet nog geen truuk, of hij is nog niet publiek gecommuniceerd, om plugins te verbergen.

Quadrophenia

The Who

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de vti image is voor iemand die nergens verstand van heeft en dan in de menu's gaat klooien behoorlijk gevaarlijk. Want de freak kan heel veel leuke dingen doen maar kinderen of mensen die het niet snappen niet.

Hij is er wel in andere repositories...

Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

begrijp ik niet sorry

 

wat is je drempel inzake verstand hebben van / c.q. snappen?

als jij dat nodig vindt kijk je hoe die andere repo's dat verbergen en doet hetzelfde met VTI

enkel jij plaats zo'n verzoek, dan zul jij dat aan de makers van VTI moeten voorleggen

 

het zeiveren over het wel of niet aanwezig zijn van die optie in een desbetreffend image heeft geen enkel relevante waarde betreffende het image zelf, het is immers een plugin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

ciao

Quadrophenia

The Who

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry dat moest niet zo boos overkomen,

 

er is een VTI forum met het thema / subtopic : Vorschläge, Beschwerden & Lob (voorstellen, klachten en lof)

daar kun je wellicht de vraag voorleggen omdat het ontwikkelteam daar kijkt en leest

als mede oplossingen voor de gebruikersgroep van VTI tracht te ontwikkelen indien het eigen werk (het image en/of routines in het image) betreft

ciao

Quadrophenia

The Who

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...