Ga naar inhoud


Heb jij al een Valentine´s Day cadeau voor je liefje?


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Na lang zoeken heb ik mijn perfekte cadeautje voor dit jaar gevonden.

 

We laten ons van ons flat-tje afhalen met een Rolls Royce om dan naar het Burj Al Arab te karren. Vandaar gaan we dan met een helicopter vanaf het heli-pad op pad om over de hemel van Dubai te vliegen. Die brengt ons dan daarna nog even naar het Executive Terrace bij het Madinat Jumeirah voor een romantisch dinee-tje waarna we dan overnachten in the Presidential Suite.

 

Tja...je moet tegenwoordig toch wat om indruk te maken op je liefje. Dus het leek me wel wat.

Het kost trouwens maar omgerekend €uro 25.000,00

 

http://www.7daysindu...tail/story.html

 

Voor mij is het een uitkomst, want ik hoef dan eens een keer niet af te wassen ´s avonds.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb al wat voor mijn liefje maar geen idee wat mijn vrouw daarvan vindt :grin:

 

Maar aan dit Amerikaanse winkeliersfeestje doen wij niet mee.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb voor mijn vrouwtje een ipad gekocht ....... zodat ik altijd en overal op sat4all kan

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen speciale dag nodig voor mijn liefje.

 

Ik koop iets leuks voor haar wanneer ik het wil, niets mooiers dan spontane acties i.p.v. een verplichte Valentijnsdag.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik koop iets leuks voor haar wanneer ik het wil, niets mooiers dan spontane acties i.p.v. een verplichte Valentijnsdag.

Precies, doe ik ook zo, vrouwtje heeft laatst nog een beertender cadeau gehad. Eerst leek ze niet blij, maar nu komt ze vaker de keuken uit als ik Bier roep....houdt de verliefdheid op peil!

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen speciale dag nodig voor mijn liefje.

 

Ik koop iets leuks voor haar wanneer ik het wil, niets mooiers dan spontane acties i.p.v. een verplichte Valentijnsdag.

 

Mannen, wat zijn jullie toch saai, nederlands en onromantisch!!

Wees eens eerlijk, wanneer heb je dan werkelijk eens spontaan wat voor haar gekocht? Of is de crisis weer eens de schuld van alles of een reden niet wat te hoeven kopen?

 

Natuurlijk is Valentine´s dag een commerciele zaak..maar hoe is het dan met moederdag, vaderdag, sinterklaas etc. ?

 

Ik geef in ieder geval wel wat op Valentine´s dag...al is het alleen maar een roos!

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valentineday is bedoeld om anoniem iemand waar je een oogje op hebt een kleine hint te geven.

Dit wordt vervolgens verkracht door de winkeliers door het anonieme en juist het spannende er af te halen.

En dan ben je saai als je daar niet aan mee doet?

aangepast door satcat
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Pas maar op, voordat je het weet gooit een andere stille aanbidder een deegroller in de bus. :P

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Wees eens eerlijk, wanneer heb je dan werkelijk eens spontaan wat voor haar gekocht? Of is de crisis weer eens de schuld van alles of een reden niet wat te hoeven kopen?

 

 

 

Mijn vriendin heeft vorig jaar o.a. een Fiat 500 (niet de nieuwe, maar de oldtimer), een ipad 3, een gouden ketting gekregen.

 

Elke woensdag krijgt ze standaard een bos rozen van mij. Spontaan en onverwachts neem ik haar mee uit eten.

 

En nee, deze kado's heeft ze niet voor haar verjaardag, kerst of Valentijnsdag gekregen. Maar spontaan!

 

Dus:

 

A. Ik schuil niet achter de crisis!

 

B: Ik koop iets wanneer ik dat wil, en niet wanneer Valentijn dat wil!

 

C: Dat ik wel of niet romantisch ben heb ik jou niet voor nodig, maar laat ik gelukkig mijn vriendin over oordelen.....

 

Ik houd van spontaan en onverwachts, niet van een verplicht commercieel nummertje.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...