Ga naar inhoud


UPC geeft alle klanten gratis digitale tv


bbyou

Aanbevolen berichten


Nu CD nog ????

Nee die gaan nog meer beperken kun je nog maar 1 zender per kaart gelijktijdig kijken of 2 sids als max 1 extra om op te nemen.......

Als Ziggo dit ook gaat doen hebben ze er een klant bij!

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het zover komt voor een samenvoeging tussen nl en be-vl mag nl regeren :D

 

Hier hebben ze het nog niet begrepen dat de nieuwste tv's met een ci modulle kunnen werken.

aangepast door Homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmm het is bijna 1 april.........maar lol komt mij wel goed uit , dames en heren met een mediacenter of htpc kijk ff bij tweedehands daar heb ik nog 2 kabeltuners te koop staan, er staat bij dat deze niet werken met upc maar zie dit topic klopt dus niet....dus sla je slag, liefst voor 1 april dus.

 

 

 

Groetjes.............................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmm het is bijna 1 april.........maar lol komt mij wel goed uit , dames en heren met een mediacenter of htpc kijk ff bij tweedehands daar heb ik nog 2 kabeltuners te koop staan, er staat bij dat deze niet werken met upc maar zie dit topic klopt dus niet....dus sla je slag, liefst voor 1 april dus.

 

 

 

Groetjes.............................

Is officeel bevestigd en is dus geen 1 apil grap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ja

 

Is officeel bevestigd en is dus geen 1 apil grap.

Jaja en door wie dan..........zo rond 1 april hecht ik weinig geloof aan officieel bevestigd en dat soort van meldingen, sterker nog ik geloof ook niet dat he dit weekend Pasen is en ga dus ook gewoon maandag naar mijn werk.....

 

Groetjes.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt door veel sites als nieuws gemeld maar je zou verwachten dat dit beste nieuws sinds tijden ook van de UPC site zou afspetteren.

 

Je weet wat ze zeggen: Als het te mooi om waar te zijn klinkt....

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@wapper,

 

 

Wat je analoog hebt krijg je nu dus digitaal gratis erbij incl ned 1 2 3 hd, voor de andere zenders zul je gewoon via de box of ci+ module moeten blijven kijken. 

 

Idd, denk dat dit het zelfde is als wat bij Ziggo het geval is.

 

Je moet er toch niet aan denken, alle coderingen er af, dat zou einde hobby betekenen :D  ..................

 

Gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...