Ga naar inhoud


tube van kitspuit is altijd verstopt na hergebruik


1pm

Aanbevolen berichten

Waar ik me grondeloos aan erger is dat bv als je de kit spuit gebruikt hebt en na een paar dagen weer pakt die tube weer helemaal dicht zit ondanks een dop die je erop schroeft .

 

Is ereen mogelijk dit te voorkomen ?

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij acrylaatkit gaat het meestal wel goed, maar bij siliconenkit vervang ik het hele tuitje.

 

En als je geen reserve-tuitje hebt : probeer met een dunne schroevendraaier of iets dergelijks de  kit in het tuitje los te maken : lukt meestal wel en komt er dan in zijn geheel uit .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verpak de hele spuit volledig in plastic vershoudfolie. Het gaat meestal goed, ik ik gebruik meestal de goedkopere producten, die doen het even goed als de zgn. merkprodukten.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

na gebruik wat tuindraad (binddraad)door de tuit halen en draai hem weer op de spuit

dan als ie droog is draai je hem eraf en zet de tuit effe wat vast in je bankschroef en haal die draad heen en weer langs de rand van de tuit dan zul je zien dat je alles wat gedroogd is eruittrekt en je hebt weer een nieuwe tuit voor gebruik

 

zo doe ik het al jaren en is nog nooit mislukt

 

!!! succes !!!

aangepast door blackeyes

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ik me grondeloos aan erger is dat bv als je de kit spuit gebruikt hebt en na een paar dagen weer pakt die tube weer helemaal dicht zit ondanks een dop die je erop schroeft .

 

Is ereen mogelijk dit te voorkomen ?

 

1pm

 

Ik zou jouw zorgen graag willen hebben. :D

  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet je wat ik altijd doe en helemaal geen problemen meer , als ik klaar ben haal ik de patroon uit de pistool wikkel de patroon in alminium folie en leg hem in de vriezer , en als ik hem weer nodig heb leg ik hem eerst in goed warm water dat hij weer goed vloeibaar wordt   succes verzekerd, dat doe ik met verfkwasten ook alleen leg ik die niet in warm water als ik weer ga schilderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is een schroefje beter. Door het schroefdraad meer houvast en neemt hard geworden kit gemakkelijker mee.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft dan niet iedereen dat zelfde  1 x per 2 jaar kitten?

Ik hoef tenminste (gelukkig) niet elke maand met de kitspuit in de weer.

 

Bij goedkope kit na gebruik gewoon weggooien en over 2 jaar weer een nieuwe kopen.

 

Denk je de kit binnenkort weer nodig te hebben dan helpt het als je de koker uit de kitspuit haalt.

De koker vervolgens in een stevige plastic zak stoppen, alle lucht er uit zuigen en stevig dichtbinden zodat er ook geen lucht weer in kan.

Vervolgens zo koel mogelijk wegleggen met zo weinig mogelijk temperatuurschommelingen.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet je wat ik altijd doe en helemaal geen problemen meer , als ik klaar ben haal ik de patroon uit de pistool wikkel de patroon in alminium folie en leg hem in de vriezer , en als ik hem weer nodig heb leg ik hem eerst in goed warm water dat hij weer goed vloeibaar wordt   succes verzekerd, dat doe ik met verfkwasten ook alleen leg ik die niet in warm water als ik weer ga schilderen.

En wat staat op de tube. Ik durf te wedden VORSTVRIJ bewaren :P

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...