Ga naar inhoud


Zenderaanbod Shoutcast in Pli uitgedund?


Eduard07

Aanbevolen berichten


Dank je, the parasol. Ik ga zoeken.

 

Ik heb er net een nieuwe Pli-image opgezet, en constateer nu dat er maar weinig zenders in Shoutcast onder "Applicaties"  zitten.

De Pli-upgrade is dus wat dat betreft een downgrade. Heb ooit veel meer zenders gehad.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu toch benieuwd aangezien ik ook met laatste openpli en shoutcast uit hun feeds werk. Sterker nog, jaartje terug samen met Milo de applicatie nog flink op de schop genomen.

Wat staat er bij jouw onder genres dan, ik noem de stations niet bepaald weinig maar dat kan natuurlijk verschillen van persoon tot persoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Wat ik "weinig" vind, is dat ik per genre 4 keer kan scrollen = hooguit 20 stations, waarbij veel dubbelingen met andere genres.

 

Onlangs ben ik op het internet op V-tuner gestuit, en die keus zou ik heel graag in Pli willen zien. Veel gevarieerder en meer.

 

Sinds een half jaar ben ik in Shoutcast ook een paar oldies-stations kwijt, o.a. WCBS-New York. Die zat er (onder andere naam) wel tussen.

En ook een oldies station onder de naam San Francisco's Oldies o.i.d. is onvindbaar geworden.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...