Ga naar inhoud


Probleem met now/later epg en Nat Geo HD


haelewyn

Aanbevolen berichten

Mijn ontvanger 7141HD heeft al een paar dagen problemen om de info van het programma nu/later te zien.
Dus de info die je krijgt als je gewoon op OK drukt met het huidige programma en het volgende.
Ik zie bv wel de balk die zegt hoelang het programma nog duurt maar niet de naam en de informatie.

Soms komt die info er dan weer wel even door als ik van programma wissel.
De normale EPG werkt wel.


Nog een probleem : sinds onlangs zegt de ontvanger bij Nat Geo even dat hij niets ontvang (geen signaal). Na een paar seconden wachten komt de zender er dan wel door.


Zijn dit tekenen dat de ontvanger het aan het begeven is of ligt het ergens anders ?
Er is ook al wat stuk aan de leds (één balkje weg) en misschien is dit wel een niet zo goed toestel, zoals ik altijd al vermoedde :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vorige week is er een storing geweest in de EPG (vermoedelijk bij Canal Digitaal) die nog voortwoekert op de boxen thuis.

 

Reset de EPG op je box om alle oude, corrupte gegevens te verwijderen. Schakel de EPG opslag bijv. uit, herstart de box en schakel EPG opnieuw in (indien dit niet al vanzelf gebeurt).

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

De EPG van de 7141 kan je niet uitzetten.   Maar als je het toestel uitzet, zelfs in slaapmodus ben je automatisch alles kwijt.

Ik heb al twee keer het stopcontact uitgetrokken en alles blijft hetzelfde.

Best afwachten vermoed ik ?

Het probleem doet zich trouwens niet op alle zenders voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Weer een bewijs dat die zogenaamd gecertificeerde ontvangers eigenlijk gewoon de kliko in moeten. Te gek voor woorden dat die eigen ontvangers hun eigen rudimentaire functies niet correct ondersteunen. Moest ook eens CDS bellen voor mijn defecte Philips. Zij dat ik een Dreambox had. Hun antwoord: "dan heeft u toch nergens last van?". Tsja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog altijd hetzelfde probleem. Ben ik de enige ?

Een terugkeer naar fabrieksinstellingen en binnenladen nieuwe software (althans het commando want die software moest er normaal al lang opstaan) heeft niets geholpen.
Wat een rommeltoestand toch...

aangepast door haelewyn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...