Ga naar inhoud


vu+ solo 2


flashcs

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik heb nu een vu duo en overweeg de aanschaf van een solo2 maar zit met nog wat vragen.

 

- wat zijn de voordelen van een solo2 t.o.v. een duo ?

- is deze box te vergelijken met een duo ?

 

werkt het flashen van de box ongeveer hetzelfde, dus USB stick erin en installeren of wijkt het af ?

 

alvast dank !

Vu+ Duo  / Gigablue quad / Maximum AMBQ 24 duo-lnb quad /  Triax 88 cm / 2x Philips HDTV Ambilight

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb ze hier allebei draaien, met OpenPli. De solo2 is kleiner, sneller, stiller, en persoonlijk vind ik hem fijner werken dan de Duo omdat de solo2 merkbaar sneller is, ook bij wisselen van kanalen. Verder is het een beetje veel van hetzelfde. Vanzelfsprekend past in de solo2 geen 3,5" harddisk, maar ik heb er een 1 TB 2,5" harddisk ingebouwd wat verder prima werkt. Flashen van de solo2 is stukken sneller dan op de duo, evenals booten. Dus als je een vervanger zoekt, is de solo2 een prima keuze. Zoek je geen vervanger maar iets voor erbij, dan is het ook een prima keuze.

------

Vu Zero 4K, 2x VU+ Solo2 OpenPLI, 1x VU+ Uno, Sagemcom DS87 HD (TNTSAT)

2x Triax 80 cm CD quad triplesat LNB, 1x Triax draaibaar, CD campingschotel Duo LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien toch ook de duo2 in de gaten houden.

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...