Ga naar inhoud


CanalDigitaal abbonement nu ook in België mogelijk


satelliet123

Aanbevolen berichten


  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Een goede zet van CanalDigitaal.
Hoe vaak zag je niet dat er gevraagd werd om de kaartjes te ruilen tussen een Nederlandse en een Belgische abonnee.

Het is zo misschien wel iets duurder maar voor veel mensen toch praktischer om zelf een buitenlands abonnement te nemen.


Als je het formulier in gaat invullen, kun je inderdaad je adres in het buitenland opgeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het schakelt wel de 'middle man' uit, dus zou het voordeliger moeten uitkomen. :)

 

als ik me goed herinner betaal ik nu voor basis (sd) en film ergens rond/over de 500 euro op jaarbasis

 

alleen: hun gratis installatie hoeven we misschien niet zo direct

aangepast door De_Perre

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben erg benieuwd of dat echt gaat lukken... Het zou een stap in de goede richting zijn!

Als er een provider de stap richting buitenland zet, zouden er waarschijnlijk meer kunnen volgen. Dat zou erg fijn zijn!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zou niet alleen moeten voor de Nederbelgen maar ook voor de Nederduitsers. Bij Hardenberg over de grens, in Itterbeck en Nordhorn wonen heel veel Nederlanders. De Nederlandse krant wordt er zelfs bezorgd.

In Kleve wonen ook hordes Nederlanders. Daar is zelfs een website voor http://www.grensgangers.nl/grenzgaenger.html

Nederlandse televisie zou er bij kunnen horen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoe ik het allemaal moet lezen want het is erg onduidelijk , het kan toch niet de bedoeling zijn dat dit enkel is voor Nederlanders in België en Nederlanders in Duitsland of Nederlanders in een ander land want dat zou een echte discriminatie zijn.

Ik ben benieuwd hoe Europa daar gaat over denken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nog even en ze hebben meer klanten buiten Nederland als in Nederland zelf.

Zochten ze ook al niet een helpdesk medewerker in Istanboel?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ceesv, ik ben er al jaren van overtuigd dat CanalDigitaal meer abonnees in het buitenland heeft dan in Nederand alleen is dat niet zichtbaar omdat iedereen in het buitenland het abonnement heeft lopen via familie of vrienden in Nederland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verkondig dit ook al jaren.

Dit is ook mede oorzaak dat de klanten service zo slecht en soms zelfs onbeschoft functioneert. 

Klanten kunnen toch niet weglopen naar de concurrentie als je een monopolie positie hebt voor Nederlandse TV in het buitenland.

 

Wat nu met Tv Vlaanderen, die gaan hiermee klanten verliezen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

"Wat nu met Tv Vlaanderen, die gaan hiermee klanten verliezen."

 

Of die gaan juist klanten aantrekken als deze regeling ook voor ons Nederlanders van kracht wordt.

VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on  OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nederlandse tv is nou niet echt super, maar de belgische al helemaal niet vind ik... ik heb er eens een avond doorgebracht en gezien wat het aanbod was :sick:  nou niet voor mij dus... pfff

 

Ik ga er wel vanuit dat de regeling van canaldigitaal niet alleen voor belgie geldt... maar ook voor andere landen.

edbe zijn broer uit Ierland heeft het dus blijkbaar ook gedaan (posting #8), en dat is niet eens een 'buurland'... blijkbaar werkt het dus wel.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het pakket zit ook Eurosport 2 HD.

Bij Tv vlaanderen is net Eurosport 2 uit het aanbod verdwenen, wegens wedstrijden waarvoor de rechten in Vlaanderen niet geregeld zouden zijn.

 

Bij dit aanbod van CDS zit er wel Eurosport2 in  Zijn de rechten voor Vlaanderen nu plots wel geregeld?

 

Ook de Film1 optie wordt aangeboden.  In het verleden kon TVV Film1 niet aanbieden wegens het feit dat Telenet het monopolie heeft voor het verdelen van films in Vlaanderen via de TV.  Is dat dan nu niet meer van belang? 

Ik neem aan dat TVV u ook Film1 (en Sport1) mag aanbieden?

Want indien dit niet mag dan is er sprake van een serieuze discriminatie.

 

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...