Ga naar inhoud


FOX nieuwe zender (52) staat op gecodeerde zender ?


Pillo2

Aanbevolen berichten

Hier gewoon beeld, jammer genoeg in sd, op mijn top hd pakket. jammer dat het betere foxlive nl is ingeruild voor foxnl, mis zo o.a. treu blood en andere goede series, je krijgt nu veel herhalingen van herhalingen te zien, jammer. CD had er beter aan gedaan om bijvoorbeeld een van de vele kids zenders om te ruilen voor foxnl ipv fox lifenl.

het begint ondertussen langzaam een sterfhuis te worden, gaat meer goede af dan dat er bijkomt, of oncomplete pakketten. erg jammer

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vanaf familiepakket is er beeld volgens mij (heb hier beeld), voor het basis pakket zal er iemand bij CDS nog enkele aanpassingen moeten doen.

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb beeld met het familiepakket.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met family pakket en HD pakket beeld op Fox Live maar inderdaad helaas in SD. Op mijn UPC basis pakket komt FOX Live HD wel gratis binnen.

 

Gisteravond meerdere malen een full scan op astra 3 gedaan om te kijken of er een Fox Live HD naar voren kwam. Dit was bij mij helaas niet het geval.

Dreambox 8000 [2x Sat + 1x DVB-CT / openPli 4.0 / CCCam 2.3.0] / disecq / inverto twin lnb / triax 78cm  ||  Dreambox DM500HD [DVB-C / openPli 3.0 / CCCam 2.3.0]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...