Ga naar inhoud


Familie-pakket! prijs naar 17,95


power12

Aanbevolen berichten


  • Reacties 279
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zo staat het in "Mijn Canaldigitaal" vermeld met Familiepakket op hoofd en extra kaart waar voorheen geen HD pakket op zat.

Dus neem maar van mij aan dat er na 1 november geen HD op de extra kaart wordt bijgevoegd, alleen na betaling.

 

 

linkarrows.gif smartcard 1285..... Extra kaart Familie-pakket contract tot 31-10-2013                                                                        linkarrows.gif smartcard 1285..... Familie-pakket contract tot 31-10-2013                                                                                                                                 HD Light contract tot 31-10-2013  

 

Terug

Dit betreft een oude factuur. Het gaat om de factuur tot 30 november, de komende maand.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dat staat er bij mij helemaal niet, zie de bijlage.

Ik ga er dus van uit dat ik op de extra kaarten ook de 6 commerciële zenders in HD heb.

En ik ga er vanuit dat je deze niet hebt,

 

Je checked je NOTA online, ik zei je ziet HD-Light als je pakket uitbreiding kiest.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds 12uur krijg ik geen HD kanalen meer op het familie SD abonnement. Nu weet Ik wel dat de proefperiode met de HD kanalen vandaag afloopt maar nu moet ik voor 1 dag toch weer overschakelen naar de SD-kanalen. Maar er is wel 3 euro extra afschrijven en dan geen 7 extra HD kanalen leveren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van CanalDigitaal begrepen dat dit een foutje is. Ze gaan de 7 extra HD kanalen weer terug activeren maar voor een aantal overige tijdelijke HD-zenders blijft de uitschakeling definitief.

Klopt, ze hadden een fout gemaakt en er is nu ook een update voor de kaart verzonden dus ik heb straks ook weer waar ik voor betaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom kunnen (of willen) ze het niet voor iedereen in een keer goedzetten en moet je er achter aan bellen om het weer goed te krijgen, of heeft dit te maken met de kaart die je hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat niemand het hier vermeld doet ik het maar. CanalDigitaal heeft aangegeven op hun forum dat er aan de extra Familie pakket kaartjes niets veranderd deze krijgen de 7 HD kanalen niet.

 

Uiteraard kun je wel het extra kaartje upgraden met het HD pakket met een maandelijkse kost van 7,50 euro.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...