Ga naar inhoud


Familie-pakket! prijs naar 17,95


power12

Aanbevolen berichten

Ik denk dat we eerst 1 november even moeten afwachten. 

Misschien dat CD inmiddels genoeg informatie heeft om geen verkeerde beslissingen te nemen. Ze hebben nog bijna 2 maand de tijd om dit goed voor te bereiden.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 279
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Is gewoon van CDS een marketing act ,ze willen de oude klanten verplichten (kunnen ze niet maar proberen)

een hoger abo te nemen met daarbij  een nieuw contract.

 

ALs alle oude klanten niets doen en de loop laten gaan en later bij een onwettige

prijs verhoging en dan opzeggen piepen ze anders.

 

Een ander aanbod met een andere prijs is voor mij een nieuw contract die

ze niet eenzijdig kunnen opdwingen

 

Jammer genoeg gaat 90% van de oude klanten accoord en dat weet CDS

 

Hebben ze weer 2 jaar garantie van inkomen.

 

De kern is natuurlijk ze willen van SD af spaart transmissie kosten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk pukje willen ze van de SD-zenders af. Wat mijn betreft schakelen ze die vanavond nog uit want al mijn 6 satelliettuners zijn HD. Ik heb het familiepakket maar weiger voor de drie kaartjes €15,- per maand extra te betalen. Mijn grootste scherm is 90cm en dan is het verschil tussen SD en HD niet super groot. En voor die paar commercielen waar ik toch nooit naar kijk, maakt het voor mij weinig uit. Ik kan al heel veel FTA HD-zenders ontvangen.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet nog zo net niet of ze van de SD-zenders af willen. Ze zijn Europawijd op Astra 1 te ontvangen. In tegenstelling tot Astra 3. 

Sinds kort vindt CD het prima dat we de kaarten in heel Europa en daarbuiten gebruiken.

Traditioneel zijn Nederlanders globetrotters. en  toenemend in het buitenland in de zon vertoevend in caravans en campers of 2e huisjes met schotelinstallaties.

Er ging weliswaar een transponder af op Astra 1, maar snel dook 11023 /H opeens op voor o.a. Veronica/Disney en p.o. radiozenders..

Campings in Zuid-Europa waar veel Nederlanders komen, verhuren huisjes en stacaravans met het CD-basispakket op de tv's. 

 

Gezien de schotelproblemen en -verboden hier ten lande kon CD nog wel eens erg afhankelijk zijn van Astra 1-SD-abonnementen. 

Ik stel dat ook vast bij de dealers in mijn regio. Draaibare cocons op campers lijken goed te lopen. 

 

En wat betreft binnenlandse vakantieverblijven: "Beter dan het beeld van Digitenne" lijkt met motto te zijn.

En om de abonnementsprijs hoeft men het ook niet meer te laten.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zei ik toch al de gehele tijd de zenders zijn op de extra kaartjes BESCHIKBAAR dus zul je er voor moeten dokken deze te verkrijgen. 

Nee, dat is niet "beschikbaar".

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is wel beschikbaar als je maar genoeg betaald al neem je een hoofdabo op de extra kaart(jes).

Het was altijd zo dat je op de tweede kaart een abo lager krijgt dan op de hoofdkaart

 

Nu is er een chaos oude abo's met alleen SD terwijl die abo's helemaal niet meer bestaan

 

Dit in een tijd dat de kabelaars veel tamtam maken met "overal in huis kijken" normaal zou je

verwachten dat concurrentie de markt activeert bij CDS is het tegendeel het geval

chid limiet ,tweede kaart limiet enz.

 

Ze moeten eens een lijn trekken we hebben abo a,b,c en d en dat geld voor iedereen

maar door hun prijs politiek wordt geen hond er nog wijs uit.

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is wel beschikbaar als je maar genoeg betaald al neem je een hoofdabo op de extra kaart(jes).

Het was altijd zo dat je op de tweede kaart een abo lager krijgt dan op de hoofdkaart

Dat klopt niet helemaal, want dat was bij het Familiepakket niet het geval.

Vanaf het Familiepakket kwam het Familiepakket op de 2e en 3e kaart, ook als je hoofdkaart een hoger pakket had dan Familie.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt niet helemaal, want dat was bij het Familiepakket niet het geval.

Vanaf het Familiepakket kwam het Familiepakket op de 2e en 3e kaart, ook als je hoofdkaart een hoger pakket had dan Familie.

 

En dat is precies wat er nu ook gebeurt.

Een hoger pakket, Familie HD, geeft recht op het Familie pakket.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het enige argument waarom je nu op je extra kaarten FamilieHD zou mogen gaan verwachten is dat het familie pakket als basis pakket niet meer bestaat per 1 november.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige argument waarom je nu op je extra kaarten FamilieHD zou mogen gaan verwachten is dat het familie pakket als basis pakket niet meer bestaat per 1 november.

Dat zie ik toch anders.

Familie wordt gewoon uitgebreid maar blijft Familie.

 

FamilieHD was gewoon Familie + HD (€5). 

 

In wezen zou er niks moeten veranderen, behalve dat de uitbreiding van het aantal zenders in hoofdpakketten gevolgen hoort te hebben voor de 2e en 3e kaarten.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

SD pakketten van bestaande klanten worden niet automatisch omgezet naar HD pakketten.

Dan zou echt de puntje puntje puntje uitbreken.

SD pakketten bestaan dus nog wel degelijk, alleen kan je ze nieuw niet meer afsluiten.

 

Nu zijn er bij CanalDigitaal altijd uitzonderingen.

Zo is bijvoorbeeld het oude SD TOP pakket verdwenen en min of meer ongevraagd omgezet naar TOP HD.

Dit gebeurde tegelijk met de komst van het HBO pakket dus een prijsverhoging was alleszins redelijk op dat moment.

 

Een SD Familiepakket wat aangevuld wordt met HD zenders is geen SD pakket meer dus gewoon een hoger abonnement geworden.

Dat Familie pakket met extra HD kanalen kost dan ook twee euro meer en is daarmee een hoger pakket geworden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dus want voor familie hd moet je 5 euro betalen ook op je extra kaart en voor de 7 extra HD zenders moet je 3 euro betalen en dat is op de extra kaarten ook niet anders.

 

.

Maar dat zeg ik toch ook steeds?

Het aparte HD-pakket blijft en moet per kaart worden betaald, maar het Familie-pakket is een hoofdpakket op de hoofdkaart en komt tegen extra betaling op een extra kaart. 

Per 1 november dus inclusief de commerciele HD-versies van RTL/SBS. Die 6,5 zenders komen er gewoon bij, automatisch ook op de extra kaart natuurlijk.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...