Ga naar inhoud


Familie-pakket! prijs naar 17,95


power12

Aanbevolen berichten


  • Reacties 279
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wat een slechte uitleg.

 

1,2 en 3HD zijn vrij te ontvangen en  ook van die andere zenders zat de helft al in het basis of familiepakket.

 

 

Dus wat krijg je nou echt meer met dat HD light?

Ik gok op:

 

RTL4 HD

RTL5 HD

RTL7 HD

RTL8 HD

SBS6 HD

NET5 HD

Veronica/Disney XD HD

Officieel bestaat er niet eens een Light pakket. Dat maakt alles ook zo duidelijk.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet het gewoon zo zien:

 

Deze zenders worden toegevoegd aan het familiepakket:

 

RTL4 HD

RTL5 HD

RTL7 HD

RTL8 HD

SBS6 HD

NET5 HD

Veronica HD/Disney XD HD

 

Canal Digitaal zet deze zenders niet open op extra kaarten, waarmee ze hun voorwaarden betreffende deze extra kaarten negeren. Op hun website valt namelijk te lezen dat je met een familiepakket op de hoofdkaart ook het familiepakket op de extra kaarten te zien krijgt. Canal Digitaal noemt hierbij geen enkele uitzondering. Ze komen dus niet na wat op hun website staat.

 

Het hele hd light verhaal kan iedereen vergeten, want dat bestaat inderdaad niet meer (tenzij je het pakket voor overstappers van digitenne bedoelt). Hd light stond slechts tijdelijk op de factuur als overstap van de oude naar de nieuwe situatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Maar de zender BVN blijft op de Astra 19,2 zitten denk ik omdat die satelliet een groter bereik heeft".

 

Dan zou ik toch eens hier kijken:

 

http://www.flysat.com/astra3b-beam.php

 

Met name de Europa Wide Beam, die reikt ver tot in Irak, noord Saudie Arabie en Rusland.

Als dat niet zo was, kan ik het schudden met de NL HD zenders.

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Beste di-on-air.

Omdat niemand jouw een antwoord op jouw vraag wil (of kan) geven, heb ik even op een andere forum gekeken.

Canal Digitaal doet daar zelf fanatiek aan mee.

En deze zenders zitten in het "familie light hd" pakket.

Ned1 HD

Ned2 HD

Ned3 HD

RTL4 HD

RTL5 HD

RTL7 HD

RTL8 HD

SBS6 HD

NET5 HD

Veronica/Disney XD HD

Eurosport HD

NGC HD

Discovery Showcase HD

één HD

Canvas HD

NGC Wild HD

History HD

 

Ook schrijft Canal Digitaal:

Daarnaast hebben we de oorzaak gevonden waarom een deel van onze klanten met het

Familie-pakket niet direct beeld had op de Nederlandse commerciële HD zenders na

afschakelen van de extra HD zenders.

Dit betekent dat we de extra HD

zenders gaan afschakelen op dinsdag 19 november en dat alleen de HD zenders uit

bovenstaand lijstje zichtbaar zullen zijn op de hoofdkaart van het

Familie-pakket.

 

Wie kan mij dan zeggen welke zenders je krijgt op je extra kaart bij familie light ? Ik krijg bv wel history HD , maar niet Discovery schowcase HD ? Snap het niet goed hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zenders in hd op de 2e kaart zijn: Nederland 1-3, een en canvas,ngc, history en eurosport. Ook kan ik auto&motorsport hd ontvangen. Niet te ontvangen zijn de rtl's, sbs zenders en discovery showcase

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zenders in hd op de 2e kaart zijn: Nederland 1-3, een en canvas,ngc, history en eurosport. Ook kan ik auto&motorsport hd ontvangen. Niet te ontvangen zijn de rtl's, sbs zenders en discovery showcase

Of je moet dus 5euro extra betalen op de 2 de kaart en dan krijg je alle HD kanalen he . Klopt dat ?

 

Ik krijg die auto en motorsport HD ook en sport golf en zelfs eredivisie 3 . hoe kan dat ?

 

Onlangs zijn wel rtl8 HD en veronica HD op de 2 de kaart gekomen.

aangepast door chukky2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms zijn er wel eens zenders open die niet in het pakket thuis horen. Geef niks, er zijn ergere dingen. Officieel horen sport1 golf, auto&motorsport hd en fox sports 3 eigenlijk niet in het familie pakket thuis. RTL8 en Veronica hd zijn plaatsvervangers van de sd versie.

aangepast door di-on-air

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Toch denk ik dat het familie pakket hd light van € 17, 95/ maand een tussenpauze is tussen het oude familie pakket van €14, 95/ maand en het familie hd van €19, 95/ maand. M.a.w over pakweg 1 jaar betaald iedereen €19, 95/ maand en bestaat het familie pakket light niet meer. Het verschil tussen light hd en hd zijn slechts enkele hd zenders te weten: Brava hd, Eurosport 2hd, Travel hd en Penthouse hd.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...