Ga naar inhoud


Familie-pakket! prijs naar 17,95


power12

Aanbevolen berichten

6 populaire HD-zenders maken voortaan deel uit van uw Familie-pakket!

 

Geachte heer 

 

De afgelopen maanden hebt u gratis kunnen kijken naar het HDTV-pakket. Dit zijn zenders in extra scherpe beeldkwaliteit. We hopen dat u er met veel plezier naar gekeken heeft. Dit cadeautje houdt per 1 november op.

 

Omdat HD steeds meer de nieuwe standaard is voor televisiekijken, maken met ingang van 1 november de 6 populaire zenders RTL 4 HD, RTL5 HD, SBS 6 HD, RTL 7 HD, Veronica HD en Net 5 HD voortaan blijvend deel uit van uw zenderpakket. Als gevolg hiervan wijzigt met ingang van 1 november 2013 de prijs voor het Familie-pakket van € 14,95 naar € 17,95 per maand. 

Consumentenbond

 

9 zenders nu ook in HD

 

 

 

Van alle HD-zenders blijven genieten?

We kunnen ons voorstellen dat u het ruime aanbod van 17 extra HD-zenders graag behoudt. Dat kan! Voor slechts € 2 meer ontvangt u het FamilieHD-pakket, en in combinatie met een jaarabonnement betaalt u de eerste 6 maanden niets bij! Kijk voor meer informatie op www.canaldigitaal.nl/meerHD

 

 

Wilt u meer informatie over de HD-zenders of heeft u vragen, neem dan telefonisch contact met ons op via het nummer 0900-9323 (€ 0,15 p/min.). We zijn op werkdagen én zaterdagen bereikbaar van 9.00 tot 21.00, op zondag zijn wij gesloten. Wilt u uw abonnement opzeggen, dan kunt u hierover tot 30 november op het zelfde nummer contact met ons opnemen. Op zaterdagen kan dit tot 17.30 uur.

 

We wensen u veel kijkplezier.

 

Met vriendelijke groet, 

handtekening 

Jon Florsheim 

CanalDigitaal

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 279
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geen slechte verandering.


Ik heb het familiepakket zonder HD. Had ik ook op mijn twee extra kaartjes HD willen ontvangen, dan had ik €14,95 + 3x €,5,- = €29,95 moeten betalen. Nu krijg ik dan vanaf 1 nov. voor €3,- meer 6 extra HD-zenders op alle drie de kaartjes.


Wil ik het volledige HD-pakket, dan komt daar voor die 3 kaartjes 6 euro bij dus €17,95 + €6,- = €23,95. Dat is voor Familie-HD toch €6,- goedkoper als voorheen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat gebeurt er nu met abonnees die op het hoofdabonnement al FamilieHD hadden en daarnaast 2 extra kaartjes waarbij 1 van de 2 extra HD heeft?

Die betaalt dus momenteel 1 euro minder maar kan niet switchen voor 1 euro naar de situatie die jij nu voorrekent?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als je gewoon tevreden was met SD, betaal je blijkbaar verplicht 3 euro per maand meer, voor iets wat je niet wil hebben...

Of kan je het "aanbod" ook weigeren?

 

Nu heb ik er geen last van, en vraag ik het me ook gewoon maar af hoor... ik wil dus niet "zeuren" ;)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, je kunt die €3,- niet weigeren. Ja kan wel je abonnement opzeggen schrijven ze. Dan moet je bellen maar dan zullen ze wel een andere aanbieding hebben denk ik, het Basis HD-pakket.


Verder staat er dat het een persoonlijke aanbieding is. Wat dat inhoud weet ik ook niet. Misschien bedoelen ze daarmee dat je dan de eerste 6 maanden die €2,- extra niet hoeft te betalen dus €17,95 i.p.v. €19,95.


De vraag is natuurlijk of de mensen die geen persoonlijke aanbieding hebben gehad gewoon die €14,94 blijven betalen voor het familiepakket plus die €5,- voor HD. Dat lijkt me een vreemde situatie.

Ik denk dat vanaf 1 nov. het familie-pakket voor iedereen €17,95 wordt met die extra 6 HD-zenders en dat je dan voor het HD-pakket gewoon €2,- per maand extra betaald per kaartje.

 

Wat het HD-pakket gaat kosten voor iemand die bijv. het Basis-HD-pakket heeft, vraag ik me ook af. Zou de HD daar dan ook naar €2,- gaan?

 

Alles bij elkaar dus nog een groot vraagteken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou allemaal een stuk overzichtelijker worden als dat losse HD-pakketje gewoon werd geïntegreerd in bestaande pakketten met 1 bedrag.

Scheelt bovendien een hoop rekenrompslomp.

 

Zo is het uiteindelijk ook gelopen met het themapakket.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, je weet niet wat ze gaan doen. Het basispakket is nu €9,95 en voor HD betaal je €5,- extra.


Misschien wordt het basispakket wel verhoogd naar €12,95 inclusief die 6 HD-zenders die er ook bij het familiepakket bijkomen en dan €2,- extra voor het HD-pakket. Dan blijft het nog steeds €14,95.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste martjeB


Ik heb zelf de mail van CanalDigitaal nog niet ontvangen zoals topicstarter aangaf maar ik heb wel al een aantal maanden het HD-pakket er gratis bij tot 1 nov. en als ik op www.canaldigitaal.nl/meerHD kijk, kan ik vanaf 1 nov. ook voor €2,- per maand mijn familiepakket verhogen naar het familie HD-pakket waarvan de eerste 6 maanden gratis. Ik zal de mail wel een dezer dagen ontvangen want dat verspreiden ze bij CanalDigitaal over verschillende dagen.
 

Maar dit nieuws is wel echt waar want op het forum van CanalDigitaal is al de nodige commotie hierover.

 

Misschien dat Jarco Kriek van TotaalTV hier wat meer duidelijkheid over kan brengen want van CanalDigitaal moet je geen duidelijkheid verwachten temeer ook niet dat CanalDigitaal iedereen in het ongewisse laat hoe het zit met eventuele extra kaartjes..

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste martjeB

iedereen in het ongewisse laat hoe het zit met eventuele extra kaartjes..

Dat zal hopelijk vallen onder "een persoonlijke aanbieding".

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Eduard07


De mensen die door CanalDigitaal worden/zijn aangeschreven krijgen er per 1 nov. 6 extra HD-zenders bij in het familie-pakket en een verhoging van €3,- per maand en dit kan niet geweigerd worden, alleen opgezegd worden omdat het een prijsverhoging betreft. Het gaat dus om de mensen met het familiepakket SD die vanaf 1 mei t/m 1 nov. (6 maanden) gratis het HD-pakket kunnen bekijken.

Het is dus uitgesloten dat er straks twee soorten familiepaketten komen te bestaan, een familiepakket SD zoals het nu is en een familiepakket met 6 extra HD-zenders.
Dat had wel gekund als ik nu de keuze had gehad voor deze 6 extra zenders.
Het is dus duidelijk dat iedereen die het familiepakket SD heeft, er vanaf 1 nov. er 6 HD-zenders bij krijgen
 

Als je dan extra kaartjes hebt, kan het ook niet anders zijn dat je op die extra kaartjes ook het familiepakket krijgt want dat is de regel van CanalDigitaal als je extra kaartjes hebt in het familliepakket. Dus ook op die extra kaartjes zullen die 6 extra HD-zenders komen.

Zou het anders zijn, dan is dat aan niemand meer uit te leggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou dan moeten betekenen dat voor degenen met momenteel FamilieHD + 2 aparte €5 HD-pakketjes op de extra kaarten minder gaan betalen.

 

Anders is deze move inderdaad niet uit te leggen.

Maar je weet bij CD helaas nooit welke zwabber te maken.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn gevoel zegt me dat vanaf 1 nov begonnen wordt met het uitschakelen

van de SD kanalen ,kunnen ze transponder(s) afstoten en meer geld vragen.

De 2. 3. kaart krijgt dan automatisch alles in HD.

Los van de vraag of het basis beeldmateriaal wel HD is :grin:

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...