Ga naar inhoud


Familie-pakket! prijs naar 17,95


power12

Aanbevolen berichten

Ze rotzooien maar wat aan bij CD. Ze hebben de zaakjes totaal niet op orde. Ze lopen vanzelf een keer met de kop tegen de muur. Dat moment komt steeds dichterbij.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 279
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

En dan verliezen ze een paar Nederlandse klanten terwijl de meeste abonees zich in het buitenland bevinden en echt niet gaan opzeggen want er is namelijk geen andere keuze.

 

Het is gewoon een select groepje die graag gezien had dat de 7HD kanalen op het extra kaartje zouden komen, maar als je op de hoofdkaart al 3 meer moet betalen voor die zenders kun je niet verwachten dat je deze dan gratis op je extra kaartjes krijgt. Dit was voor mij sinds dag 1 al duidelijk. Daarom is nu de teleurstelling groot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De gedachtengang was dat je voor het extra HD pakket 5 euro moest betalen.

Nu je voor 3 euro op je hoofdkaart alle nederlandse HD omroep zenders krijgt en dit nu standaard is, je ook op de extra kaarten het standaard pakket zou moeten krijgen, eventueel voor 3 euro.

Op de extra kaarten dien je nu nog steeds 5 euro te betalen voor HD zenders.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De gedachtengang was dat je voor het extra HD pakket 5 euro moest betalen.

Nu je voor 3 euro op je hoofdkaart alle nederlandse HD omroep zenders krijgt en dit nu standaard is, je ook op de extra kaarten het standaard pakket zou moeten krijgen, eventueel voor 3 euro.

Op de extra kaarten dien je nu nog steeds 5 euro te betalen voor HD zenders.

Die gedachtegang is ontstaan door die halfgare informatievoorziening die CD "nieuwsbrief" pleegt te noemen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je iets voor een extra betaling van 3 euro per maand tot standaard verheft op de hoofdkaart zou je voor de extra kaarten, die volgens afspraak hetzelfde pakket zou moeten bieden ook eens moeten nadenken hoe je die mogelijkheid schept.

De enige mogelijkheid is nu het HD pakket incl. de diverse HD thema zenders voor 5 euro op je extra kaarten.

Voor die extra kaarten is er dus geen optie voor de Nedrlandse HD zenders.

Canaldigitaal maakt zelf steeds meer varianten en uitzonderingen op hun pakketten, er is niet meer uit te komen.

De goedwillende langjarige klant wordt daardoor steeds meer op zijn tenen getrapt.

 

Ikzelf had vroeger het thema pakket, ik krijg om die reden nog steeds zenders uit dat oude thema pakket die anderen met het familie pakket niet krijgen.

Ik betaal daarvoor geloof ik een prijs die ergens midden tussen het familiepakket en het eerstvolgende hogere pakket ligt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben ruim anderhalf jaar geleden teruggegaan van familie sd naar basis met hd pakket en ik kan je vertellen dat ik ook nog steeds EEN HD en Canvas HD kan bekijken.

Zal wel aan mijn kaartje liggen want voor jaren terug na een of andere telefoon aanbiedingsactie hadden ze me alle sportkanalen losgezet. Nou boeit me sport niets en ik heb ze uitgelegd dat ik niet geïnteresseerd was en ook niet in de proefactie. Mevrouw had vast en zeker per ongeluk al de boel losgezet. Enfin... doordat er wat met srvid's geschoven is de afgelopen jaren heb ik daar nu nog steeds sport1 golf door open.

 

Misschien moet ik voor de aardigheid eens bellen of ik een maandje full abbo op proef kan krijgen. Na maandje er zogenaamd weer af... nou op mijn kaartje in elk geval niet ;)

 

Maar linksomofrechtsom ik benijd daar helemaal niemand op de servicedesk. Wie daar de pakket samenstellingen bedenkt mag om mij part krom gaan staan en die idioot krijgt vervolgens mijn schoenmaat 46 onder het achterwerk.

aangepast door theparasol
Link naar reactie
Delen op andere sites

CD beweert nog steeds ten stelligste dat ze de boel op orde hebben, terwijl ze zelf te tel zijn kwijtgeraakt op hun website. Er rammelt nogal wat in die pakketoverzichten.

Een foutje, prima, maar de toon waarop CD goedwillende critici die op inconsequenties wijzen, pleegt tegemoet te treden, is ronduit onfatsoenlijk.

 

CD praat recht wat krom is. Net is bij de introductie van de nieuwe module.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het familie pakket hebt dan heb je die ook op de extra kaart(en) dus dat zou nu ook zo moeten zijn. Totaal TV gaf in augustus al aan dat die extra zenders ook op de extra kaart zouden komen als onderdeel van het familie pakket en dat was ook nog uit monde van Canaaldigitaal zelf. Vreemde beslissing dus omdat nu ineens niet door te laten gaan. Maar goed, ik ben nog steeds blij met CD want alles is beter dan joe pie sie.

aangepast door Oldereast

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het familie pakket hebt dan heb je die ook op de extra kaart(en) dus dat zou nu ook zo moeten zijn. Totaal TV gaf in augustus al aan dat die extra zenders ook op de extra kaart zouden komen als onderdeel van het familie pakket en dat was ook nog uit monde van Canaaldigitaal zelf. Vreemde beslissing dus omdat nu ineens niet door te laten gaan. Maar goed, ik ben nog steeds blij met CD want alles is beter dan joe pie sie.

Fout er werd verondersteld dat de 7HD kanalen "beschikbaar" zouden komen voor de extra kaart, dan heb je ze eigenlijk nog niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er valt geen enkel consistent beleid te ontdekken.

Doel zal zijn  dat de SD kanalen uiteindelijk kunnen worden uitgeschakeld, daarom die 7 extra HD kanalen incl. prijsverhoging verplicht in het Familie pakket.

Maar op de extra familie kaarten blijven die 7 zenders SD, er is zelfs geen optie om die tegen betaling vrij te laten schakelen op de extra kaarten, tenzij je er allerlei HD thema kanalen bij neemt voor 5 euro/maand.

 

Wie weet wat voor strategie hierachter steekt.... mag het zeggen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

we hebben weer iets gevonden om ongenuanceerd te kunnen schelden op cd?

elke discussie eindigt hier op gescheld

poeh, moest het even kwijt

kan er geen algemeen topic ge-opend worden waar iedereen zijn gram op cd kan spuien zodat andere topics gevrijwaard blijven van dit negativisme/

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Schelden?

Ik heb geen onvertogen woord gelezen.

 

Ik uit alleen mijn verbazing over de gang van zaken.

Door alle uitzonderingen is er een onoverzichtelijke situatie ontstaan die niemand meer begrijpt.

 

Ik heb bijvoorbeeld een HD pakket en nu dus ongevraagd ook een opgewaardeerd familie naar familieHD  pakket waar ik 3 euro extra moet betalen voor 7 HD zenders waar ik al voor betaal via het extra HD pakket.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een onoverzichtelijke situatie gemaakt door alle verschillende veronderstellingen op de forums, CanalDigitaal heeft niet zoveel gemeld of veranderd. Mensen maken elkaar gek en gaan dan later afreageren op CanalDigitaal die naar mijn mening met deze prijsverhoging duidelijk genoeg zijn geweest 7 HD kanalen voor 3 euro meer op de hoofdkaart.

 

Als je al een HD pakket hebt kun je niet verhoogd worden je hebt de kanalen immers al dus je blijft gewoon hetzelfde betalen wat is daar nu zo moeilijk aan te begrijpen?

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

uhhhhm. Ik ben nog steeds niet op de hoogte gesteld. Ik heb gewoon het Familie pakket met 2 extra kaarten.

Je bent wel op de hoogte gesteld, als het niet door CD is gebeurd dan wel op het forum. Als je een geldig email adres hebt op de CD site zou je dus keurig een email gehad moeten hebben.

 

email nog 1x plaatsen :)

 

6 populaire HD-zenders maken voortaan deel uit van uw Familie-pakket!
 
Geachte heer 
 
De afgelopen maanden hebt u gratis kunnen kijken naar het HDTV-pakket. Dit zijn zenders in extra scherpe beeldkwaliteit. We hopen dat u er met veel plezier naar gekeken heeft. Dit cadeautje houdt per 1 november op.
 
Omdat HD steeds meer de nieuwe standaard is voor televisiekijken, maken met ingang van 1 november de 6 populaire zenders RTL 4 HD, RTL5 HD, SBS 6 HD, RTL 7 HD, Veronica HD en Net 5 HD voortaan blijvend deel uit van uw zenderpakket. Als gevolg hiervan wijzigt met ingang van 1 november 2013 de prijs voor het Familie-pakket van € 14,95 naar € 17,95 per maand. 
 
9 zenders nu ook in HD
 
 
Van alle HD-zenders blijven genieten?
We kunnen ons voorstellen dat u het ruime aanbod van 17 extra HD-zenders graag behoudt. Dat kan! Voor slechts € 2 meer ontvangt u het FamilieHD-pakket, en in combinatie met een jaarabonnement betaalt u de eerste 6 maanden niets bij! Kijk voor meer informatie op www.canaldigitaal.nl/meerHD
 
 
Wilt u meer informatie over de HD-zenders of heeft u vragen, neem dan telefonisch contact met ons op via het nummer 0900-9323 (€ 0,15 p/min.). We zijn op werkdagen én zaterdagen bereikbaar van 9.00 tot 21.00, op zondag zijn wij gesloten. Wilt u uw abonnement opzeggen, dan kunt u hierover tot 30 november op het zelfde nummer contact met ons opnemen. Op zaterdagen kan dit tot 17.30 uur.
 
We wensen u veel kijkplezier.
 
Met vriendelijke groet, 
handtekening 
Jon Florsheim 
CanalDigitaal
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...